نامه نیوز نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان به هیچ وجه از رای به روحانی پشیمان نیستند، گفت: جریان اصلاح طلب معتقد است که مردم از درک بالایی برخوردار هستند و تحت تاثیر فضاسازی‌های فضای مجازی قرار نگرفته و ناکارآمدی دولت را پای اصلاحات نمی‌گذارند.

عبدالله ناصری با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان از رأی به آقای روحانی به هیچ‌وجه پشیمان نیستند و اگر قرار باشد انتخابات چند ماه قبل تکرار شود، کماکان همان سیاست اردیبهشت ماه را در پیش می‌گیرند و به آقای روحانی رأی می‌دهند، گفت: واقعیت این است که آقای روحانی در برابر شرایط ویژه بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی قرار دارد. در واقع عوامل متعددی دست به دست هم داده تا در کنار بعضی از اشتباهات تاکتیکی آقای روحانی شرایطی فراهم شود که بخشی از جامعه رأی‌دهنده را کلا مسئله‌ساز یا مسئله‌دار کند ولی واقعیت این است که جبهه اصلی اصلاح‌طلب و رهبران جبهه اصلاحات به هیچ وجه از این رأی‌دادن پشیمان نیستند.

او در ادامه تصریح کرد: شعارهایی شبیه به شعار عبور از خاتمی در دوران اصلاحات طرح می‌شود و مساله عبور از روحانی که برخی طرح می‌کنند را شعارهای انحرافی می‌دانم. البته من معتقدم یک تشکیلات و جریان رادیکالی که از اول سال 92 مخالف آقای روحانی، مخالف برجام و به‌عنوان جریان دلواپس مشهور بود، پشت سر این قضیه و فضا سازی است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه تاکید کرد: نکته اولی که باید مورد توجه قرار داد این است که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شمشیر دولبه است. به همان نسبت که توانست در انتخابات نقش‌افرینی کند و 29 اردیبهشت را خلق کند، به همان اندازه نیز می تواند آقای روحانی را زمین‌گیر کند. 

او عنوان کرد: به طور معمول این فضاها کمی بعد تعدیل می‌شود اما در هر صورت جامعه‌ ما جامعه‌ای است که هم زخم‌خورده است و هم رشد و آگاهی پیدا کرده و امروز به مدد شبکه‌های اجتماعی پابه‌پای گفتمان مسلط جلو می‌رود و فضاسازی می‌کند، در شرایط ویژه ای قرار دارد. شرایط ویژه‌ای که تا به حال سابقه نداشته است و کار همه مسئولان است، نه‌تنها آقای روحانی، بلکه کار حتی مسئولان سایر قوا و سایر نهادها را سخت می‌کند.

ناصری در ادامه تصریح کرد: درست است که اصلاح طلبان سازمان اصلی رای روحانی بودند اما نه برای سهم از قدرت به میدان آمدند و نه انتظار داشتند که دولت روحانی یک وضعیت آرمانی ایجاد کند.مردم از خود می‌پرسند که اگر روحانی رئیس جمهور نمی‌شد ولی یکی دیگر از نامزدهای سال 92 یا 96 رئیس جمهور می‌شد آیا شرایط کشور از وضعیت کنونی بهتر بود؟ قطعا چنین نبود. 

وی در پایان تاکید کرد: به هیچ وجه پشیمانی وجود ندارد و آقای روحانی کماکان و تا 1400 مورد حمایت اصلاح طلبان خواهد بود. اصلاح طلبان تحت تاثیر فضاسازیی های فضای مجازی قرار نخواهند گرفت اما انتقادات خود را نیز مطرح کرده و با رویکرد مطالبه گری با دولت مواجه می‌شوند.

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    44 8
    منکه پشیمانم
  • رضا A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    12 32
    زیرسر احمدی نژادیاس
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    67 8
    اینخا از اثرات نظارت استصوابی و سیاسی بوون شورای نگهبان است که مجبوری بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنی.
  • حسن IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    54 5
    دقیقا .شورای نگهبان نامزد بهتری برای انتخاب باقی نذاشت.رییسی و میرسلیم هم که 100 برابر بدتر از روحانی بودند.
  • حمید IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    11 18
    امیدوارم اقای روحانی از تمامی ابزارها برای شفافیت بخشیدن به اقتصاد کشور استفاده بکند.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    33 13
    بهتر از روحانی نبود