تولیدکنندگان فارس برای سهولت در امرصادرات  در مسیر سبز قرار می گیرند

«خبرجنوب» نوشت: روزنامه «خبرجنوب» شب گذشته میزبان مدیرکل گمرکات استان و معاونین وی بود، جلسه ای چند ساعته که با بازدید از ساختمان 9 طبقه مطبوعاتی «خبرجنوب» و آشنایی آنها با روند فعالیت در این روزنامه و سایر نشریات وابسته به موسسه مطبوعاتی خبر همراه بود.

مديركل گمركات فارس در اين بازديد خبرهاي خوبي براي توليدكنندگان، بازرگانان و تجار استان داشت.
خداداد رحيمي در ابتداي سخنان خود ضمن تقدير از بيش از 37 سال فعاليت مستمر «خبرجنوب» گفت: «خبرجنوب» فارغ از جناح بنديهاي سياسي، قومي و قبيلهاي توانسته اعتماد مردم را به خود جلب كند و اخبار را بدون جهت گيريهاي سياسي و جناحي با كمال دقت، سرعت و صحت منتشر نمايد. وي با اشاره به اين كه در زمان مديريتش در ساير استانها از جمله خوزستان، بوشهر، كهگيلويه و بويراحمد خواننده پر و پا قرص «خبرجنوب» از طريق سايت اين روزنامه بوده است افزود: كار روزنامه نگاري جزو كارهاي پر مشقت و سخت است كه فعاليت روزنامه «خبرجنوب» در اين زمينه جاي تقدير و تشكر دارد. مديركل گمركات فارس در ادامه سخنان خود خبرهاي خوشي به فعالان اقتصادي داد.
وي گفت: براي تسريع در فعاليتهاي تجاري و اقتصادي استان و به خصوص كمك به فعالان اقتصادي روند كارشناسي كالاهاي صادراتي توليدكنندگان استان كه بعضاً سه تا چهار روز طول مي كشيد حذف ميشود و توليدكنندگان قادرند بدون معطلي و بدون نياز به بررسي كارشناسي توسط ارزيابان گمركي، كالاهاي خود را صادر كنند. وي بيان داشت: در اين راستا مسير سبز براي توليدكنندگان استان تعريف شده و كالاهاي آنها از كالاهاي صادراتي اشخاص حقیقی جدا شده و با حذف كارشناسي متمركز مستقيماً پس از ثبت سيستمي بار صادراتي آن ها به سمت درب خروجي گمرك براي بارگيري و ارسال به بازارهاي خارجي هدايت مي شود.
گفتني است، در اين بازديد مسلم داوودي معاون مسافري، اسماعيل عباس زادگان معاون فني، اميد دارايي معاون اداري مالي، روح ا... عروجي معاون حراست و هدايت ا... دهقان مدير روابط عمومي، مديركل گمركات فارس را همراهي كردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =