مربی ذوب‌آهن گفت: بعید است مربیان در این سطح حرفه‌ای ندانند که شرایط جذب بازیکن در اواسط فصل چگونه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با سایپا شرکت نکرد و حسن استکی دستیار او در این نشست حاضر شد. استکی در مورد این دیدار گفت: این تیم مقابل پرسپولیس نشان داد که تیم قدرتمندی است و ما از حسین فرکی شناخت داریم. می‌دانیم سایپا تیم قدرتمندی است و جایگاهش اصلا در پایین جدول نیست و امیدواریم در بازی‌های آینده این تیم بتواند خود را به بالای جدول برساند اما در تیم ما علی حمام و عباسی مصدوم هستند و بازیکن محرومی نداریم و تلاش می ‌کنیم که در این بازی موفق شویم.
وی در مورد فهرست خروجی و ورودی بازیکنان تیم ذوب آهن گفت: لیست خروجی نداریم اما ربیع عطایا بازیکن لبنانی را گرفته‌ایم که از دیروز در تمرینات‌مان شرکت کرده است. در دو پست هافبک و مهاجم بازی می‌کند و یک بازیکن چپ پا است.
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد مصاحبه سعید آذری علیه علیرضا منصوریان که گفته بود او با دو بازیکن ما به طور غیرقانونی مذاکره کرده است،‌ گفت: من مصاحبه آذری را خواندم. البته اطلاعاتی از جزئیات این مسئله ندارم. فقط می‌توانم بگویم در سال 2017 بعید است مربیان در چنین سطح حرفه‌ای ندانند که شرایط جذب بازیکن در اواسط فصل چگونه است و خودشان باید بگویند که چه کاری کرده‌اند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =