پیام تسلیت حسین انتظامی برای درگذشت محمدجواد رفیع

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت محمد جواد رفیع را به سید محمود دعایی و اخوان رفیع تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام حسین انتظامی به جلال و رضا رفیع به این شرح است:

«و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

محضر گرامی اخوان رفیع

درگذشت برادر ارجمندتان را صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

خداوند مهربان، روح ایشان را مشمول رحمت واسعه قرار دهد و با اولیای خود محشور گرداند و به شما که از چهره‌های شناخته شده عرصه رسانه و مطبوعات هستید و همچنین خانواده معزز، صبر و اجر عنایت فرماید.»

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پیام دیگری، درگذشت مرحوم محمد جواد رفیع، از مدیران خدوم و برجسته موسسه اطلاعات که در دوران فعالیت خود، نقش موثری در توسعه این موسسه مطبوعاتی داشته را به حجت الاسلام و المسلمین دعایی، سرپرست و نماینده رهبر معظم انقلاب در موسسه اطلاعات و سایر همکاران این موسسه تسلیت گفت.

محمد جواد رفیع، پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۵۶ سالگی دار فانی را وداع گفت. مرحوم رفیع مدیر فنی شرکت ایرانچاپ (مؤسسه اطلاعات) بود که به اذعان سایت موسسه اطلاعات، در دوران فعالیت خود در روزنامه منشاء خدمات ارزشمندی در بخش فنی و به ویژه چاپ روزنامه بود.

او که از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود در طول مدت فعالیت خود در مؤسسه اطلاعات چندین سال مدیر مسئولی مجله جوانان را بر عهده داشت. مرحوم محمد جواد رفیع که برادر رضا رفیع، مجری تلویزیون و طنزپرداز است، روز گذشته (دوشنبه) پس از دو سال بیماری در مشهد مقدس دعوت حق را لبیک گفت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =