هیات دولت، شنبه را عزای عمومی اعلام کرد

هیات دولت با صدور اطلاعیه‌ای برای احترام و همدردری با جان‌باختگان حادثه ساختمان پلاسکو روز شنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اطلاعیه هیات دولت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ و اندوه‌بار آتش سوزی و فروریختن ساختمانی در مرکز تهران که منجر به جان باختن و آسیب دیدن تعدادی از مردم و آتش نشانان متعهد و پرشهامت شد، مایه تاسف و اندوه فراوان گردید.

در این سانحه دردناک و تاسف بار جلوه ای پرشکوه از ایثار و فداکاری آتش نشانان شجاع در برابر دیدگان ملت رشید ایران و جهانیان به نمایش گذاشته شد. فداکارانی که با بذل جان از عهده امتحانی دشوار در مراقبت مسئولانه از مردم و حفظ جان آنان سربلند و موفق برآمدند.

 هیات دولت جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از این بزرگ مردان ایثار و فداکاری، قدردانی از خدمات ارزنده آنان، آرزوی سلامتی برای مجروحان و تسلیت به بازماندگان به منظور بزرگداشت جان باختگان و همدردی با بازماندگان آنان روز شنبه دوم بهمن ماه ۱۳۹۵ را عزای عمومی اعلام میکند و عموم مردم ایران را به قدرشناسی شایسته از آنان دعوت می نماید.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    3 0
    کافی نیست این زخم رو تن شهر باقی میمونه تا وقتی مقصرین احتمالی شناخته شن ضمن اینکه اگر ار این حادثه درس نگیریم و سیستم ایمنی و بحران شهر رو اصلاح نکنیم وقایع اینچنینی بیشتری انتظارمان رو میکشه
  • علی A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    1 7
    حالا که چی؟؟؟؟؟با عزای عمومی اعلام کردن چیزی درست نمیشه......لابد فردا نمیخواد سریال لیسانسه ها رو بده.......خسته شدیم بابا همش عزا عزا
    • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      كجايي انسانيت؟ كجايي رحم و مروت؟ كجايي شعور؟