وارن فراست بازیگر سریال‌های تلویزیونی آمریکایی در ۹۱ سالگی چشم از جهان فروبست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر کهنه‌کار آمریکایی بیشتر دوران فعالیت هنری خود را به بازی در صحنه تئاتر گذراند، اما از سال ۱۹۵۸ به این سو گهگاه در برخی برنامه‌های مشهور تلویزیونی حضور یافت.

فراست که بیشتر برای بازی در نقش دکتر ویل هیوارد در سریال «توئین پیکس» ساخته دیوید لینچ شناخته می‌شد، در چندین سریال مشهور دیگر از جمله «ساینفلد» و «متلاک» نیز نقش‌آفرینی کرده بود.

این بازیگر مدت‌ها پیش از آن‌که به شهرت برسد در نیروی دریایی ارتش آمریکا شاغل بود و سابقه حضور در جنگ‌جهانی دوم را نیز داشت.

مارک فراست پسر این بازیگر که خود یکی از خالقان سریال «توئین پیکس»‌ است خبر درگذشت پدرش را اینگونه منتشر کرد: «با اندوه بسیار خبر درگذشت پدر پیرمان را اعلام می‌کنم. از سواحل نرماندی در جنگ‌جهانی دوم تا پنج دهه فعالیت در صحنه تئاتر و تلویزیون، پدرم همواره مردی متواضع و افتاده بود.»

شخصیت وارن فراست در سریال «توئین پیکس» در یافتن جسد لارا پالمر نقش تعیین‌کننده‌ای داشت. تحقیق درباره قتل پالمر در طول این سریال مشهور پی‌گرفته می‌شود. او علاوه بر این در دنباله‌ سریال «توئین پیکس» نیز که از ماه می پخش خواهد شد، بازی کرده بود.

منبع: بی‌بی‌سی / ۱۸ فوریه

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =