دومین همایش روش­های افزایش ماندگاری فرآورده‌های غذایی با هدف بررسی روش‌های افزایش ماندگاری محصول در بخش‌­های تهیه مواد اولیه ، فرآوری و بسته­‌بندی برگزاری می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این همایش با حمایت و همکاری سازمان غذا و دارو، اداره کل سلامت شهرداری تهران، کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور، انجمن صنایع غذایی کشور، سازمان دامپزشکی، سازمان پدافند غیرعامل، اتاق بازرگانی ایران-ایتالیا،  قطب­های علمی و پژوهشگاه­‌های صنایع غذايي و نیز دانشگاه­‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور و با حضور شرکت‌های صنایع غذایی داخلی و خارجی در روزهای 9 و 10 اسفندماه سال جاری در محل تالار ایوان شمس برگزار می­‌شود.

تكنوفود 2، همچون دوره گذشته با هدف هدایت پتانسیل تحقیقاتی کشور به سمت حل مشکلات صنایع غذایی،روش‌های افزایش ماندگاری محصول در بخش‌­های تهیه مواد اولیه و فرآوری و بسته­‌بندی، افزودنی­‌های مورد استفاده در صنایع غذایی کشور را با حضور متخصصین و کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار خواهد داد.

شناسایی نیازهای پژوهشی صنایع غذایی کشور، اشتراک دانش و تجارب متخصصان، کارشناسان و مسئولان فنی صنایع غذایی، معرفی جایگزین­‌های طبیعی و تکنولوژی پیشرفته برای کاهش مصرف افزودنی­ها و مواد نگهدارنده، معرفی روش­‌های جدید آنالیز افزودنی­‌های صنایع غذایی، ارایه توانمندی­های شرکت‌های ایرانی ارایه دهنده تجهیزات و خدمات در صنایع غذایی و زمینه سازی ایجاد و افزایش ظرفیت‌های تولید فرآورده‌ه­ای غذایی با ماندگاری بالا مورد نیاز از دیگر محورهای برگزاری این همایش می باشد.

ارایه مقالات علمی منتخب به صورت سخنرانی و پوستر، ارایه مورد کاوی های منتخب صنایع غذایی، ارایه طرح های پژوهش و فراخوان ارایه راه حل، معرفی تکنولوژی های نو در افزایش ماندگاری محصولات صنایع غذایی، برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی و کلینیک مشاوره صنایع غذایی و اعطاي گواهي نامه از ISC  و ثبت مقالات در SID از دیگر برنامه های این همایش است.

در این همایش بیش از 20 سخنرانی داخلی و خارجی، 5 کارگاه و پنل آموزشی، هم انديش هاي آموزشي و بیش از 140 مقاله منتخب به صورت سخنرانی و پوستر در3 سالن به صورت هم زمان ارایه خواهد شد.

گفتني است، همزمان با برگزاری این همایش، نمایشگاه تخصصی معرفی فرآورده های غذایی بدون افزودنی و روش­های افزایش ماندگاری فرآورده های غذایی در سه بخش معرفی غذاهای آماده و دیگر فرآورده های غذایی ماندگار، ارایه دهندگان خدمات، تجهیزات و روش های تولید فرآورده های ماندگار و معرفی تکنولوژی های نوین بسته بندی ارتقاء دهنده ماندگاری برگزار خواهد شد.

39223

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =