هوای اصفهان در مرز وضعیت ناسالم برای گروه های حساس

هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز، با میانگین شاخص کیفی ۹۶ سالم است اما در مرز ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بنا بر اعلام اداره کل محیط زیست استان اصفهان، در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان ۹۶ بوده است که گرچه نشانه وضعیت سالم است اما در مرز وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داریم.

بر این اساس هوای اصفهان در ایستگاه میدان احمدآباد با شاخص کیفی۹۷، بلوار دانشگاه ۹۵، رودکی ۹۷، پروین ۹۳، میدان امام حسین(ع) ۹۵، چهارباغ خواجو ۹۴ و بزرگراه خرازی ۹۶ در وضعیت سالم و در مرز ناسالم ثبت شده است.

امروز هوای اصفهان در تمامی ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهرستان‌ها نیز سالم گزارش می‌شود.

بدین ترتیب امروز در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر میانگین شاخص کیفی در ایستگاه‌های شهرستان شاهین شهر ۸۸، مبارکه ۸۴، خمینی شهر ۹۲، نجف آباد ۷۲ در وضعیت سالم ثبت شده و در کاشان و سگزی نیز سالم گزارش شده است.

شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =