«خبرجنوب» به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس نوشت: تا زمانی که بخش خصوصی وارد حوزه های اقتصادی نشود توسعه ای اتفاق نخواهد افتاد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس در مراسم افتتاح ساختمان مركزي كانون انجمن هاي صنفي دفاتر پيشخوان دولت و بخش عمومي غيردولتي فارس با اعلام اين مطلب گفت: برون سپاري فعاليتهاي دولتي در دستور كار ما قرار دارد و در كنار توجه به اين حوزه در سياستهاي اقتصاد مقاومتي نيز به وضوح بر پر رنگتر كردن فعاليت بخش خصوصي تاكيد شده است. يد ا... رحماني با اشاره به جايگاه اول فارس در حوزه برون سپاري خدمات به دفاتر پيشخوان دولت افزود: آن چه مدنظر است نگاه جدي تر به نقش بخش خصوصي در امور مختلف است. معتقديم تا زماني كه بخش خصوصي در حوزههاي اختصاصي ورود نكند توسعهاي اتفاق نخواهد افتاد و دنيا تجربه كرده است كه هرگاه بخش خصوصي پررنگ تر شود اتفاقات خوبي در راه توسعه شكل ميگيرد. وي ادامه داد: اين در حالي است كه عمده سرمايه گذاري بخش دولتي بر مبناي بودجه عمومي است كه اين بودجه نيز طي سال هاي اخير صرف پرداخت يارانه و حقوق شده و بخش اندكي از آن به حوزه عمراني اختصاص يافته است و سهم اندكي براي ساخت و ساز
باقي مانده است.
رحماني گفت: پس از بررسيهاي انجام شده متوجه شديم كه اگر ميزان بودجه امسال دولت به طور مداوم ادامه داشته و تغيير نكند 20 سال طول ميكشد كه پروژه هاي ناتمام فعلي را به اتمام برسانيم. سهرابي، دبير كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت در فارس نيز گفت: در حال حاضر با توجه به تمهيدات انجام شده، فارس در برون سپاري خدمات در ميان استان هاي كشور رتبه اول را دارد. در ادامه اين مراسم ابطحي رئيس هيات مديره كانون انجمن هاي صنفي دفاتر پيشخوان خدمات دولت در استان فارس نيز گزارشي از فعاليتهاي اين كانون ارايه كرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =