رویکرد اصلی اقدامات سازمان پارکهای کرج حفظ محیط زیست است

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج رویکرد اصلی اقدامات سازمان پارکهای این شهرداری را حفظ محیط زیست بیان کرد.

به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد رضا زین العابدینی با حضور در غرفه استان البرز که با همکاری اداره کل محیط زیست استان و سازمان پارکهای کرج بر پا شد، گفت: فعالیت های این مجموعه علاوه بر بعد بصری و زیبایی شناسی در مرحله اول در راستای حفظ محیط زیست بوده و در درجه دوم به بحث منظر آرایی می پردازد.
زین العابدینی با بیان اینکه این مجموعه برای دومین سال متوالی در این نمایشگاه شرکت کرده است اظهار داشت: مجموعه سازمان پارکها با به نمایش گذاشتن اقدامات و دستاوردهای سازمانی خود در این نمایشگاه شرکت کرده است.
وی به اقدامات سازمان پارکها در سال 95 اشاره کرد و گفت: با کاشت 50 هزار اصله درخت و احداث هزار هکتار جنگلکاری در کلانشهر کرج و سایر امورات انجام شده در این راستا کیفیت هوای شهر در آینده، مطلوب تر خواهد شد.
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در پایان سخنان خود مقدم سبز تمامی هموطنان و خصوصا همشهریان کرجی را به غرفه استان البرز ارج نهاد و گفت: امیدواریم اقدامات مجموعه سازمان پارکها بتواند با ارتقا فضای سبز و درنتیجه بالابردن کیفیت محیط زیست، برای همشهریان موثر بوده و با توسعه فضای سبز در بخش کوچکی از حذف ریز گردها مفید واقع شود.
در حاشیه این بازدید مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج به همراه مدیر کل محیط زیست استان البرز حمایلی را تحت عنوان "سفیر محیط زیست استان البرز "به اولین بانوی مدال آورالمپیک ایرانی در استان البرز اهداء کرد.
لازم به توضیح است در سال جاری یکی از جوایز ارزشمند ملی محیط زیست کشور در قالب "واحد خدماتی قابل تقدیر"نیز تقدیم سازمان پارکهای شده است.

 

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =