مدیر توزیع برق پلدختر از مجهز شدن تمام شبکه های برق فشار ضعیف این شهرستان تا پایان سال جاری به کابل خود نگهدار خبرداد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،فخرالدین پناهنده در جمع اصحاب رسانه شهرستان پلدختر اظهار داشت: هم اکنون 98 درصد شبکه های فشار ضعیف به کابل خود نگهدار مجهز شده و تنها سه روستا کم جمعیت باقی مانده که تا پایان سال صدرصد مجهز خواهند شد .
وی افزود: کابل خود نگهدار علاوه بر این که موجب زیبایی مبلمان شهری می شود از خطرات و حوادث احتمالی جلوگیری می کند .
به گفته مدیر توزیع برق پلدختر تعدیل تعرفه برق شهرستان پلدختر به مانند شهرستان های گرمسیری بعید می باشد .
پناهنده افزود: هم اکنون شهرستان پلدختر منطقه 3 گرمسیری محسوب می شود که تعدیل این تعرفه به منطقه دو با توجه به شاخص های مورد نظر وزارت نیرو از جمله رطوبت و گزارش های هواشناسی شهرستان محقق نخواهد شد
وی گفت: با توجه به این که در شرایط عادی تعرفه برق به صورت پلکانی از صفر تا 100 ، از 100 تا 200 و 000 کیلو وات ساعت محاسبه می شود این شرایط پلکانی در سه ماهه تیر ، مرداد و شهریور از صفر تا 1000 و ارزان تر حساب می شود .
مدیر توزیع برق پلدختر گفت: روال تعرفه در کل شهرستان پلدختر به این صورت است به جز هفت روستای جنوب غربی این شهرستان که تعرفه برق آن منطقه یک گرمسیری و با مبنای قیمت پایین 13 تومان است و 6 ماه از سال از اول اردیبهشت تا پایان مهر ماه این تعرفه را دارند .
پناهنده افزود:شرکت توزیع برق شهرستان پلدختر در سال جاری 190 انشعاب برق به صورت رایگان به کمیته امداد ، بهزیستی ، خانواده شهدا و مساجد واگذار کرده که دو انشعاب مساجد سه فاز هستند .
وی گفت: در سال جاری حدود 484 دستگاه انواع چراغ با اعتبار 970 میلیون ریال در سطح معابر شهرستان نصب شده است .
وی افزود: در سال های گذشته روشنایی گلزارهای شهدا در شهر و روستای این شهرستان تامین شده است .
پناهنده تصریح کرد : برق رسانی به امامزاده احمد جز برنامه کاری این شرکت است که هم اکنون فاز اول و دوم آن به صورت موازی به پیمانکار تحویل داده شده ، 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ابتدای آن حدود 9 کیلومتر تا پایان سال به اتمام می رسد .
مدیر توزیع برق پلدختر گفت: فاز سوم آن در منطقه صعب العبور صورت می گیرد و برای اجرای آن باید از دکل های فلزی استفاده شود که در مناقصه عمومی قرار خواهد گرفت.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =