خوش‌ آمدگویی به یک ساعت دست‌ساز

ساعت مچی، می‌تواند حقایق زیادی را درباره‌ی شخصیت صاحب‌اش بازگو کند. از این‌رو شاید آشنایی و انتخاب برندی که می‌تواند طیف وسیعی از سلایق بانوان و آقایان را در برگیرد هوشمندانه باشد.

موریس لاکوآ

در حاشیه‌ نمایشگاه تخصصی ساعت واقع در برج میلاد در همایشی از ساعت‌های یک برند برتر سوئیسی، به نام "موریس لاکوآ" رونمایی شد. این برند سال‌هاست که در زمینه‌ ساعت و ساعت سازی فعالیت دارد. اما، با ابتکار تولید چرخ دنده‌های مربعی شکل وارد دوره‌ جدیدی از فعالیت خود شد، این فعالیت با به کار بردن نوآوري و تکنولوژی‌هایی از قبیل استفاده از کربن و سیلیکون به اوج خود رسید.

این در حالیست که این‌ ساعت‌ها در عین استحکام، سبکی و زیبایی از ظرافت هوشمندانه‌ای برخوردار هستند تا حدی که بارها جایزه‌ طراحی "رد دات" را به خود اختصاص داده‌اند. از مهم‌ترین مزیت‌های این برند ساعت‌های تماما دست ساز آن‌هاست که هر کدام موتور منحصر به فرد و مخصوص خودشان را دارند. این برند علاوه بر کیفیت موتور و ساختار داخلی ساعت به ظاهر و جزئیات نیز بسیار اهمیت می‌دهد تا آن‌جا که از لوکس‌ترین ساعت‌هایش تا معمولی‌ترین‌ها کار دست هستند و به زیبایی، ظرافت و استحکام به یک اندازه توجه شده است.

این برند هر دو سال یک بار ساعتی با نام " only watch for charity" فقط برای خیریه‌ تولید می‌کند و شاید برای طرفداران تیم فوتبال بارسلونا جالب باشد تا بدانند که این برند برای تمام بازیکنان این تیم به سلیقه و طراحی خودشان ساعت‌هایی مختص آن‌ها طراحی کرده است. از این‌رویکی از پیشنهادهای جالبی که در این همایش مطرح شد طراحی و ساخت ساعت‌هایی به سفارش ارگان‌ها یا شرکت‌های ایرانی به نام آن‌ها توسط این برند بود.

از دیگر جذابیت‌های این برند طرحیست به نام "Aikon" که مناسب زوج‌هاست و در عین استحکام برای آقایان، ظرافت و زیبایی برای بانوان را نیز داراست. این برند طرح‌های دیگری نیز به نام‌های "Fiaba" و "Eliros" را دارد که هر دو مخصوص خانم‌های باسلیقه‎ای است که می‌خواهندیک ساعت دست‌ساز ظریف و خاص داشته باشند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641827