هدف گذاری محوری اقتصادی استان، ارتقا تولید، اشتغال و توسعه صادرات و سرمایه گذاری است مقام عالی دولت در مازندارن، در این جلسه خاطر نشان ساخت: در حوزه سرمایه گذاری و صادرات همه باید با ادبیات مشترک برخورد کنند و بستر را برای تقویت سرمایه گذاری، تولید و توسعه صادرات، تسهیل و آماده نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،جلسه كارگروه توسعه صادرات استان به رياست استاندار مازندران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه در حوزه سرمايه گذاري و صادرات همه بايد با ادبيات مشترك برخورد كنند و بستر را براي تقويت سرمايه گذاري، توليد و توسعه صادرات، تسهيل و آماده نمايند، گفت: با هرگونه مانع تراشي در جهت توسعه سرمايه گذاري در استان برخورد قاطع مي شود.
استاندار، با اشاره به اين كه هدف گذاري محوري اقتصادي استان، ارتقا توليد، اشتغال و توسعه صادرات و سرمايه گذاري است، تصريح كرد: همه ظرفيت و توانمندي استان بايد در جهت تقويت اقتصاد مازندران و توليد كنندگان و صادر كنندگان داخل استان بكارگيري شود.
ربيع فلاح با تاكيد بر اين كه زمينه توسعه صادرات بايد با جديت و اهتمام همه مديران و دستگاه هاي مسئول تسهيل شود، خاطر نشان ساخت: مجموعه دست اندركاران بايد بنحوي برخورد نمايند تا موجب تشويق سرمايه گذاران، توليد و صادر كنندگان شود.
در آغاز اين جلسه محمد پور، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي مختلف دستگاه متبوع ارايه نمود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =