از کانگ هی تا فوساتی و بقیه/ همه آن‌هایی که جنگ روانی را به کی‌روش باختند!

کارلوس نشان داد استاد جنگ روانی است و برای هر معمایی یک راه حل دارد.

داریوش سعیدی: حالا خردسال ترین هوادار تیم ملی هم می داند کارلوس کی روش استاد جنگ روانی است. یک بار وقتی یکی از اطرافیان درباره ویژگی منحصر به فردش برای پیروزی در جنگ های روانی از او پرسید، پاسخ داد سال ها در لیگ انگلیس کار کرده و از جایی می آید که در آنجا رقبا بسیار بزرگتر و حرفه ای تر هستند. به همین خاطر در آسیا بردن جنگ های روانی برای او زیاد سخت نیست. به همین دلیل کی روش در سخت ترین شرایط هم به سادگی می تواند جنگ های روانی را ببرد.

بی شک بزرگترین جنگ روانی او با کانگ هی سرمربی تیم ملی کره جنوبی بود. کانگ شروع کننده ماجرا بود. او به ایرانی ها توهین کرد و سپس به کاپیتان تیمش خط داد تا علیه ایرانی ها حرف بزند. کانگ گفت از ایرانی ها خوشش نمی آید و دوست دارد ازبکستان همراه با آنها به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند. کانگ سوژه را دست کی روش داد. سرمربی ایران هم تصویری از کانگ روی لباس خود زد و این مربی را به جنگ دعوت کرد. سرانجام ایران با برد یک بر صفر مقابل کره جنوبی، برنده آن جنگ بزرگ بود. اندکی بعد، فدراسیون کره جنوبی کانگ را برکنار کرد!

سال گذشته جنگ روانی بزرگی بین کی روش و کارینو سرمربی تیم ملی قطر در گرفت. کارلوس مدام می گفت بازیکنان قطر چند ملیتی هستند. او علاقمند بود به همه بفهماند که این بازیکنان متعلق به آب و خاک دیگری هستند و به همین دلیل تعصب لازم را به پرچم قطر ندارند. کارینو هم شروع به جنگ رسانه ای کرد. در زمان برگزاری بازی، این مربی لب خط انواع و اقسام حرکت ها را انجام داد تا کی روش و دستیارانش را عصبانی کند. در نهایت آن بازی را هم ایران با دو گل برد تا باز هم کارلوس برنده باشد.

این بار هم فاسوتی سرمربی اروگوئه ای قطر باز هم کی روش را درست نشناخت و تلاش کرد وارد جنگ روانی شود. او سال گذشته مصاحبه ای کرد و گفت کی روش و ایرانی ها از قطر می ترسند. این اظهارات کارلوس را تحریک کرد. او هم دوباره سراغ ملی پوش ها رفت تا آنها را تحریک کند. چیزی که در پایان بازی روز سوم فروردین اتفاق افتاد، شکست قطر و برد ایران بود و این یعنی برد دوباره کی روش در جنگ روانی دیگری. سرمربی قطر پس از بازی اینقدر عصبانی بود که گفت جای کی روش در هالیوود خالی است.

حالا همه کارلوس را یک پروفسور جنگ روانی می دانند. کسی که انگار برای هر معمای پیچیده ای یک راه حل در جیبش دارد. در این سال ها او در ایران هم برنده اکثر جنگ های روانی بوده است. این اواخر جنگ با پرسپولیسی ها کمی پیچیده شد که کارلوس با تهدید به دعوت نکردن بازیکنان این تیم، تلاش کرد جنگ را به نفع خود رقم بزند. او با تعدادی از مربیان ایرانی از جمله قلعه نویی و درخشان وارد جنگ روانی شد که آنجا هم برنده بود.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    28 68
    همه باختند به جز پروفسور
    • بی نام NL ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
      5 0
      کجای کاری داداش ؟؟؟ چند چندی با خودت ؟ نوچه کئروش و یکی از بی تجربه ترین مربی های لیگ کشور ما , برانکوی شما را خیلی راحت برد و لوله کرد
  • متین حسینیان IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    36 12
    پروفسور برانکو هم به استقلال باخت
  • داود DE ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    4 25
    خداییش جلو برانکو که کم آورد.از دعوت دوباره بازیکنای پرسپولیس و دست به دامن شاگردای برانکو شدن معلوم بود کم آورده.اونم نه یکی،نه دوتا،هف هش تا که بددددجور تاثیر گذارن
    • بی نام NL ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
      4 0
      از اقتدار مربی شما همین بس که به نوچه کئروش و یکی از تازه کارترین و بی تجربه ترین مربی های لیگ کشور باخت و لوله شد پروفسور قلابی شما .
  • بابک A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    19 1
    آره معلومه. کاپیتان تیمتون که در نظرسنجی برنامه نودپولیس بهترین بازیکن سال رای آوردو ذخیرش کرد. آب از آب هم تکون نخورد.
  • بی نام NL ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    3 0
    کئروش با علمش سروش شما را دعوت نکرد , رضائیان و سید جلال را بازی نداد تا برانکوی شما نگوید که کئروش با بازیکنان من می برد