کانال تلگرامی ایران تایمز درباره انصراف رحمت‌اله حافظی عضو منتقد چهارمین دوره شورای شهر تهران از حضور در انتخابات شورای شهر پنجم نوشت:

عصر امروز جمعی از جوانان اصلاح طلب در محل کار ایشان حضور یافته و از ایشان جهت ثبت نام در شورای پنجم شهر تهران دعوت به عمل آوردند.

حافظی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و توجه جوانان اصلاح طلب به بیان دلایل خود برای عدم حضور در انتخابات که در مورد تشدید بیماری همسرشان در چند ماه گذشته بود، پرداختند.

وی در این دیدار گفت: بستر برای حضور ایشان کاملا مهیا بوده و در صورت حضور به علت فراهم بودن فضای شورا هرچه بیشتر می توانستند مسایل شهرداری را در شورای بعد پیگیری کنند و به سرانجام برسانند.

حافظی افزود: در چند ماه گذشته به دلیل شرایط استرس زای حاکم بر شغل اینجانب، بیماری همسرم تشدید شد و تاکید پزشک معالج مبنی بر وارد نشدن هرگونه فشار روانی به ایشان، مانع از انجام این میشود که در دور بعد شرکت کنم.

وی تاکید کرد که این حضور می تواند برای همسرشان خطر جانی درپی داشته باشد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    33 1
    قابل درک است. ضمن آرزوی بهبودی برای همسر ایشان برای خودشان هم آرزوی سلامتی میکنم.
  • بی نام A1 ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    1 46
    به دلیل شرایط استرس زای حاکم بر شغل اینجانب، بیماری همسرم تشدید شد. دیدی آقای حافظی انقد با این انتقاداتتون استرس و فشار و ... وارد کردید که همسر محترمتون بیمار شدن. ان شاالله که خوب شن ولی خداییش یک کم اعتدال داشته باشید. انقد تندرو نباشید.