۰ نفر
۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

بعد از رونمایی سایت قمار وپوکر و صیغه و فروش مواد مخدر وووو چشممان به کانالهای ذکر و دعا روشن شد.

ذکر ودعا یکی از ابزار نزدیکی به خدا و رشد معنوی وتعالی روحی است ودر این واقعییت شکی نیست؛ذکر باید همراه با فکر بوده و ذاکر مفهوم انرا به روح خویش تلقین نموده وملکه ذهن گرداند؛ همسو با ذکر وتوکل با تلاش و کوشش نموده ودل بخدابسپارد که اگر صلاح وی بود صورت پذیرد و گرنه اگر خواسته اش تحقق نیافت بلایی ازوی دورشده ویا ثوابش برای ذاکر ذخیره گردد.

در عصر اینترنت وتسخیر کرات آسمانی اگر کسی بگوید: درگوشه خانه ات بنشین و کار نکن واین ذکر را برای ثروتمند شدن صدهزار بار بگو؛ یا روح عرفان اسلامی نشناخته ویا قصد تخریب و تضعیف ارکان دین را داشته وآخرین یا اینکه ساده وعوام است.

شک نداشته باشیم که درحال حاضر سازمانها ومراکز مختلفی با هدف تضعیف پایه های معنوی دین و بدبین نمودن جوانان به قدرت الهی وکرامت ومحبت ایمه کرام با تشکیل کانالهایی با نامهای فریبنده مثل معجزه یا سقاخانه وامثال ذکر هایی را نشر داده و میگویند چند بار این را بگویید بختتان باز میشود در کنکور قبول میشوید و ادعاهایی از این جنس. و وقتی فرد ذکرها را میگوید و تغییری کوچک در وضع وی ایجاد نمیشودآنگاه است که به ذکر و آیات بد بین شده حتی مسیر خودرا کج میکند.

کسی نیست که به این افراد بگوید: پیامبر اعظم ص به فردی که میخواست شتر خودرا با توکل بخدا رها سازد میفرماید:"با توکل زانوی اشتر ببند" بعضی ها نیز که نقش سیاه باز را در شرط بندیهای خیابانی را دارند:پیام میدهند که من این ذکر را گفتم ظرف یکهفته بختم باز شد. ویا من این ذکر را گفتم یک ساک پر از پول یافتم که اگر درست باشد معلوم نیست متعلق بکدام نگون بخت است.برای اشنایی با ذکر و روشهای بهره گیری معنوی از آن لازمست به کتب وسخنرانی های عارف بزگ آیت اله حسن زاده آملی یا سخنرانیهای سالک و اصل آیت الله بهجت ودیگر عارفان بزرگ مراجعه کرده و فریب اینگونه کانالها و سایتها را نخورده و اعتنایی به آنها ننماییم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =