رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به حضور ورزشکاران ر انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی مرادی روز سه‌شنبه با تاکید بر حضور پرشور همه آحاد مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر 'گفت: حضور جوانان و ورزشکاران در انتخابات نیز می‌تواند الگوسازی خوبی در سطح جهان باشد. او با اشاره به وجود ناامنی و جنگ در کشورهای همسایه ایران گفت: همسایگان ایران با مسائل امنیتی زیادی روبه‌رو هستند، اما با سیاست دولت تدبیر و امید و تداوم آن از طریق ورزش می‌توان از ایران در سطح بین‌المللی به عنوان یک کشور آرام و توام با امنیت نام برد.
مرادی ادامه داد: از سوی دیگر برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی در ایران نیز می‌تواند تداوم بخش امنیت کشورمان باشد. او در بخش دیگری با اشاره به حضور نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری که خرداد ماه در بانکوک تایلند برگزار می‌شود، گفت: جا دارد از دکتر روحانی رئیس‌جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر امور خارجه و همچنین وزیر ورزش و جوانان به دلیل حمایت از ورزش و به‌خصوص وزنه برداری تشکر و قدردانی کنم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در ادامه گفت: در مباحث بین‌المللی، قدرت دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه را برای حضور پرقدرت نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری را به عینه دیدم. حمایت سفارتخانه‌های ایران در کشورهای ژاپن، کوبا و‌جمهوری دومنیکن و رساندن این پیام به سایر کشورهای جهان که ایران می‌تواند به وزنه برداری جهان کمک کند قطعا در حضور پرقدرت نمایندگان ایران در انتخابات این فدراسیون تاثیرگذار خواهد بود. مرادی یادآور شد: در رابطه با حضور نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون بین‌المللی، ضمن اینکه معاون اول رئیس‌جمهوری حمایت کردند، مجموعه‌ای در وزارت ورزش و جوانان برای حمایت بیشتر از نمایندگان وزنه برداری ایران تشکیل شده است اما متاسفانه در پیکره میانی ورزش برخی به این موضوع نگاه ملی ندارند.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =