رهبر انقلاب: مردم در انتخابات یک کار مشترک کردند، اصل این حرکت را ضایع نکنیم

در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان، دیدار مسئولان و کارگزاران نظام و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشور با رهبر انقلاب، برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب، در دیدار مسئولان نظام فرمودند: مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کار مشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود؛ این خیلی با ارزش است.

ایشان تصریح کرد: از لابه‌لای این کار مشترک حرف‌هایی درنیاوریم جوری که اصل این حرکت را ضایع کنیم. اینکه ملت ایران را تقسیم کنیم که به این موضوع آری گفتند و ...؛ نه، مردم فقط اشخاص را معین کردند.

ایشان تاکید کردند: اگر بخواهیم کشور را درست اداره کنیم و فرصت‌ها و تهدیدها را مدیریت کنیم و از سرمایه‌های ملی و ظرفیت‌های کشور بهره ببریم و راه را از بیراهه تشخیص دهیم، احتیاج است ملاک تصمیم‌گیری را درست انتخاب کنیم.

رهبر انقلاب با اشاره به اینکه ملاک تصمیم‌گیری، تأمین منافع ملی است، خاطرنشان کرد: منافع ملی آن وقتی واقعاً منافع ملی هستند که با هویت ملی و انقلابی ملت ایران در تضاد نباشند.

این خبر در حال تکمیل است...

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =