ایرنا نوشت: آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در نشست کمیته روابط خارجی و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی گفت: اجازه نمی دهیم سوریه به پایگاهی برای جنگ علیه اسرائیل تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، آویگدور لیبرمن افزود: می خواهم به رهبران سوریه هشدار بدهم و به آن ها بگویم که اگر کسی بخواهد اراضی سوریه را به پایگاهی برای حزب الله تبدیل کند، باید تجدید نظر کند، ما اجازه نمی دهیم سوریه به پایگاهی برای جنگ علیه اسرائیل تبدیل شود.

وی با اشاره به پرتاب چند خمپاره به جولان اشغالی گفت: هر گونه شلیک به جولان، پاسخ نظامی اسرائیل را به همراه خواهد داشت.
وزیر جنگ رژیم صهیونسیتی در عین حال تاکید کرد رژیم صهیونیستی قصدی برای آغاز یک جنگ جدید در غزه یا در جبهه شمالی سوریه و حزب الله ندارد.

لیبرمن در حالی این سخنان را عنوان کرد که رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی مواضع ارتش سوریه در استان قنیطره را با موشک هدف قرار داد.

براساس این گزارش، شماری از نظامیان سوری در این حمله موشکی کشته و زخمی شده اند.
تیپ جولان مجموعه ای نظامی از نیروهای مردمی است که در تابستان سال 2014 در استان قنیطره تشکیل شد و در کنار ارتش سوریه با گروه های تروریستی مبارزه می کند.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برای دومین روز متوالی و به بهانه شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی فلسطین، به مواضع ارتش سوریه در استان قنیطره حمله کرد.

همچنین روز شنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به نیروهای ارتش سوریه در اطراف شهر البعث حمله و دو دستگاه تانک ارتش سوریه را منهدم کردند.

این تجاوزها همزمان با درگیری شدید ارتش سوریه با گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست های وابسته در اطراف شهر البعث استان قنیطره انجام می شود.

گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست های وابسته از روز شنبه، حمله شدیدی را به شهر البعث در شمال شرق شهر قنیطره آغاز کرده است.

ناظران سیاسی منطقه معتقدند که این اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ناشی از نگرانی و وی از عملیات ارتش سوریه علیه آخرین مواضع گروه های تروریستی عنوان شده است.
گروه های تروریستی داعش و دیگر گروه های تروریستی مستقر در سوریه از حمایت های آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی و آمریکا برخورداند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =