از معرفی ۶ وزیر توسط نماینده مجلس تا احتمال دیدار وزیران خارجه ایران و آمریکا/ پربازدیدهای ۲۳ تیر

در ۲۳ تیرماه، پربازدیدترین اخبار را رایزنی‌هایی درباره کابینه آینده و احتمال دیدار وزیران خارجه ایران و آمریکا تشکیل می‌دادند.

در سرویس سیاسی خبر توئیتری الیاس حضرتی درباره ۶ وزیری که در دولت دوازدهم هم حضور دارند از همه مطالب پربازدیدتر بود. پس از آن یک گزارش پربازدید نشان داد جمنا؛ همچنان بلاتکلیف است و ادامه تشتت در جبهه نوپای اصولگرا را  همگان شاهدند. در این سرویس رمزگشایی واعظی از ملاقات وزرا با رئیس‌جمهور هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی قیمت آپارتمان در منطقه گیشا نظر همگان را به خود جلب کرد و پس از آن، پشت‌پرده ادغام وزارت‌خانه‌ها در دولت احمدی‌نژاد در خبر پربازدیدی لو رفت. در این سرویس تکانه‌هایی مثبت در بخش مسکن هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ و هنر خبری درباره وقتی کمدین مدرک فوق‌لیسانسش را جلوی دوربین پاره می‌کند از همه اخبار بازدید بیشتری داشت. پس از آن، دعوت بازیگر زن از جواد رضویان، مهدی طارمی و محسن مسلمان برای پیوستن به یک چالش پربازدید بود و در نهایت، «اعتراف» میلیاردی شهاب حسینی هم بازدیدهای زیادی به سمت خود کشید.

در سرویس اجتماعی، یادداشت محمدعلی نجفی برای مریم میرزاخانی پربازدید بود که نوشته بود: جواهر است، برایش دعا کنیم. در این سرویس برای مردم مهم بود بدانند آمریکایی‌ها یک‌ قرن پیش برای مقابله با گردوغبار چه‌کردند؟ پس از آن هم نصب درهای جداکننده در ۱۱ ایستگاه شلوغ مترو پربازدید بود و مشخص شد هزینه در هر ایستگاه ۱۰میلیارد تومان تعیین شده.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل، ظریف دربارۀ احتمال دیدار با تیلرسون توضیح داد. پس از آن یک تحلیلگر اعلام کرد ایران، می‌تواند ناراحتی خود از نزدیکی احتمالی مسکو-واشنگتن را تلافی کند. همچنین مسایل عنوان شده در در نشست خبری ترامپ و مکرون برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس طنز هم چشم مردم گرد شد از اینکه چه می‌کنه این آقای ترامپ!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =