مراسم اهدای سومین دوره‌ جایزه دکتر رضا داوری‌اردکانی با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در روز سه‌شنبه ۲۷ تیر از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین در مراسم اهدای سومین دوره‌ جایزه دکتر رضا داوری‌اردکانی، اعضای هیات داوران و برخی استادان فلسفه درباره‌ وضعیت پژوهش‌های فلسفی در سال ۹۵ و ویژگی‌ پایان‌نامه‌ی برگزیده و تشویقی سومین دوره این جایزه سخن می‌گویند.

فلسفه در دانشگاه‌ها و جامعه چه جایگاهی دارد؟ اقبال به کدام یک از فیلسوفان و مکتب‌های فلسفی در سال ۱۳۹۵ بیشتر بوده است؟ چه گرایشی در پژوهش‌ها و کتاب‌های فلسفی نمود بیشتری دارد؟ ارزیابی پایان‌نامه‌های دانشجویان در دوره‌ دکتری در رشته‌ فلسفه در سال ۱۳۹۵ چه راهی را در حوزه‌ فلسفه مشخص می‌کند؟ در مراسم اهدای جایزه‌ دکتر رضا داوری‌اردکانی به بخشی از این پرسش‌ها پاسخ داده می‌شود.

مراسم اهدای سومین دوره‌ جایزه دکتر رضا داوری‌اردکانی با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در روز سه‌شنبه ۲۷ تیر از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست، به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند.

/6262

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =