زلزله زدگان از سیم کشی غیراستاندارد در چادرها خودداری کنند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: زلزله زدگان از برق کشی غیراستاندارد و قرار دادن وسایل در نزدیک دیواره چادرهای اسکان خودداری کنند.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ؛ اظهار کرد: هموطنان آسیب دیده که در حال حاضر در چادرها زندگی می‌کنند، با توجه به شرایط اقلیمی باید مواردی را رعایت کنند.

وی افزود: به شدت توصیه می‌شود از برق کشی غیراستاندارد در داخل چادرها خودداری و وسایل گرمازا با فاصله از دیواره چادر قرار داده شود، همچنین با توجه به استفاده از وسایل گرمازا حتما راه‌های خروجی در چادر برای خروج گازهای متصاعد شونده در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: زلزله زدگان استان کرمانشاه از روشن کردن سیگار و قلیان در داخل چادرها خودداری کنند و نفت و گاز و دیگرمواد مشتعل را نیز هرگز در داخل چادر نکهداری نکنند و آن‌ها را در فاصله دور از چادرها قرار دهند.

براساس گزارش هلال احمر، سلیمی تصریح کرد: وسایل گرمازا باید در جایی قرار داده شود که چادر بیشترین ارتفاع را دارد و هرگز کتری و قابلمه غذا روی این وسایل قرار داده نشود و از نزدیک شدن کودکان به آن‌ها جلوگیری به عمل آید.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =