امام جماعت مسجد محدثین بابل گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی انتخاب مدیران براساس شایسته سالاری جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

 حجت السلام عسگر نصیرایی امروز درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگراری خبر آنلاین در بابل  با اشاره به اینکه شهردار بابل یکی از نمونه های بارز خادمان شایسته است ،گفت: با توجه به اینکه سردار بیژنی دارای مناصب بزرگ ملی است اما ایشان به عشق مردم با نهایت تواضع و فروتنی سکان شهرداری بابل را به دست گرفت و به صورت مطلوب در حال خدمت رسانی به مردم است.

امام جماعت برتر کشور با اشاره به اینکه شهردار بابل در طول 18 ماه خدمت فعالیت های عمرانی گسترده ای در سطح شهر انجام داده است ،تصریح کرد: امیدواریم شورای آینده با دادن رای اعتماد به سردار بیژنی کمک کنند تا کارهای نیمه تمام و برنامه های در دست اجرا شهردار بابل به اتمام برسد.
وی با اشاره به اینکه شورای پنجم به عنوان نمایندگان مردم حق انتخاب شهردار دارند ،گفت: نیاز است شورای پنجم در انتخاب خویش نگاه و مطالبات مردم را مورد لحاظ قرار دهند.
حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به اینکه مسئولیت وسیله ای برای پرکردن جیب ها و خدمت به اقدام و دوستان نیست ،افزود: مردم به عنوان صاحبان انقلاب و نظام هستند و مدیران باید با ارائه خدمات شایسته به مردم خدمت کنند.
وی با اشاره به اینکه دغدغه بیژنی در طی دوران کوتاه مسئولیت عمران و آبادانی بابل بوده است، گفت: امروز نیاز است تااعضای شورای شهر پیام مردم را دریافت کنند و اجازه دهند تا شهردار بابل کارهای نیمه تمام را به پایان برساند در غیر این صورت اعضای شورای شهر هستند که ضرر خواهند کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =