تسنیم نوشت: وزیر اطلاعات گفت: شکست داعش نتیجه رهبری هوشمندانه و اطاعت از مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات امشب در اختتامیه جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت اظهار کرد: در اسلام جایگاه رهبری و ولایت‌فقیه جایگاه بسیار مهمی است و قرآن و روایات هم این را برای ما روشن کرده است.

علوی با اشاره به اینکه کندن ریشه فساد لازمه ولایت و رهبری است که به این مهم باید توجه شود گفت: وقتی فتوای دینی از قدرت سیاسی برخوردار نباشد اجرایی و عملیاتی نمی‌شود و تغییر شکل می‌دهد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رهبری اسلام را حفظ می‌کند، بیان کرد: حکومت وسیله‌ای برای اجرای احکام اسلامی است و رهبری برای ما و نظام جمهوری اسلامی نعمت است.

وی با بیان اینکه مردم باید رهبری را بشناسند تصریح کرد: مردم از کسی که خداوند امور اسلام را به او سپرده باید اطاعت کنند.
علوی با بیان اینکه امام و رهبری نیز وظیفه دارد امامت را در مسیر اراده مسلمین و در چارچوب اسلام هدایت کند عنوان کرد: وظیفه مردم اطاعت و احترام به رهبری در همه زمینه‌هاست و این احترام باید توسط همه مردم و نهادها انجام شود.

وی با بیان اینکه شناخت، اطاعت و حفظ حرمت رهبری باید توسط مردم حفظ شود خاطرنشان کرد: اگر بین ما و رهبری جدایی انداخته شود آسیب می‌بینیم و ضربه بزرگی می‌خوریم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه عزت امروز نظام اسلامی به واسطه پیوند مردم با رهبری است گفت: دشمنان نظام و هر که می‌خواسته آسیبی به ملت اسلامی برساند به برکت رهبری کارش نیمه تمام مانده است. وی در پایان تاکید کرد: شکست داعش نتیجه رهبری هوشمندانه و اطاعت از رهبری است.

برگ زرین دیگری در تاریخ نبردهای انقلابی ما رقم خورد
همچنین ایلنا نوشت:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای، پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری‌ها را به رهبر انقلاب تبریک گفت. 

 در بخشی از پیام تبریک محسن رضایی آمده است: هرچند ممکن است عناصری پراکنده و ذلیل از داعش در نقاطی به اقداماتی مذبوحانه دست یازند، ولی عمر داعش به عنوان یک سازمان مستقر در نقطه‌ای از بلاداسلامی پایان یافت.

این پایان پیروزمندانه، خاتمه فتنه‌ای بزرگ در جهان اسلام بود که از یک طرف چهره منور و انسانی اسلام را به جهانیان تیره و تار نشان می‌داد و از سوی دیگر، با جنایات بی سابقه، زخم‌هایی بزرگ بر پیکر جهان اسلام وارد می‌آورد.

فرماندهی حکیمانه و‌ مدبرانه حضرتعالی چه ازطریق قرارگاه صفین وچه مستقیما از طریق برادر شجاع و دلیر، سردار حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری در تاریخ نبردهای انقلابی ما رقم زد.

او در ادامه عنوان کرد: برخورد داهیانه حضرت آیت الله سیستانی در بسیج مردم عراق و‌ صدور حکم تاریخی جهاد که یادآور مبارزات علمای عراق در استقلال این کشور و غلبه بر استعمار پیر انگلیس بود، دیگر بار اوج هوشیاری و ‌شجاعت مرجعیت اسلامی را به نمایش گذاشت.

تعبیر وارونه رویای شکست جبهه مقاومت
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین نیز در واکنش به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، عنوان کرد: پایان داعش یعنی تعبیر وارونه رویای شکست جبهه مقاومت.

محمدرضا باهنر در توئیتر خود نوشت: سلام خدا بر امام زمان. سلام خدا بر رهبر و ولی امرمان. سلام خدا بر خون‌های پاک مدافعان حرم. سلام خدا بر سردار بی‌ادعای دفاع. سلام بر حاج قاسم. سربلندمان کردی، سردار سرت سلامت. پایان داعش یعنی تعبیر وارونه رویای شکست جبهه مقاومت

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =