اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه پژوهشی توسط کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی در هفته پژوهش

۱۵۰ برنامه در قالب بیست و یک عنوان ویژه‌برنامه پژوهشی در مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته پژوهش در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بیش از ۱۵۰ برنامه در قالب ۲۱ عنوان در مراکز کانون استان در هفته پژوهش اجرا می‌شود.
بر این اساس بازدید از آزمایشگاه‌های علمی، برپایی نمایشگاه‌ از کتاب‌های علمی، برگزاری مسابقه علمی، نشست و دعوت از پژوهشگران، کارگاه سفال با عنوان من و اختراعاتم، نمایش فیلم دانا و مانا تحت عنوان سفر چراها، معرفی کتاب‌های علمی و اجرای برنامه گردونه پژوهش از برنامه‌های اجرایی مراکز کانون در این ایام است.
ساخت سازه‌های علمی، برگزاری نمایشگاه از آثار اعضا، کارگاه‌های بحث آزاد با موضوعات علمی، برنامه درخت ایده‌های پژوهشی تخت عنوان سوال‌گران امروز پژوهشگران فردا، اشنایی با منظومه شمسی، کارگاه‌های آموزشی یک روزه با عنوان چگونه تحقیق کنیم؟ و معرفی شخصیت‌های علمی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته پژوهش در مراکز کانون اجرا می‌شود.
همچنین بخشی از برنامه‌های هفته پژوهش در کانون آذربایجان‌غربی به بازدید اعضا از پژوهشکده‌های دانش‌آموزی، انجام آزمایش‌های متنوع علمی و اجرای نمایش با موضوعات علمی اختصاص دارد.
به همین مناسبت نیز نشست تخصصی با عنوان پژوهش، اقدام و عمل برای مربیان پژوهشگر کانون استان با حضور اساتید دانشگاه در مجتمع کانون شهید رسول فرخی ارومیه برگزار می‌شود.
فعالیت‌های پژوهشی یکی از فعالیت‌های مورد علاقه نوجوانان در مراکز کانون آذربایجان‌غربی است.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =