تسنیم نوشت: وزیر بهداشت شب گذشته پس از تماشای نمایش آبی مایل به صورتی و حضور در پشت صحنه این نمایش از حمایت وزارت بهداشت در حوزه تئاتر خبر داد.

سید حسن هاشمی شب گذشته پس از تماشای نمایش آبی مایل به صورتی در تماشاخانه پالیز ابراز امیدواری کرد که وزارت بهداشت بتواند علاوه بر حمایت تئاتر در فضای جشنواره‌های بتواند با اعطای وام‌های کم‌بهره مسیر تولید آثار هنری در حوزه پزشکی و روانپزشکی تسهیل کند.

وزیر بهداشت موضوع نمایش آبی مایل به صورتی که به پیگیری وضعیت بیماران اختلالات جنسی پرداخته را مهم دانست و گفت: این نمایش می تواند مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد چراکه نگاه این اثر، با شریعت اسلام همراه است. این اثر هنری، تأثربرانگیز است و می‌تواند بیش از این بر جامعه ایرانی اثر بگذارد.

هاشمی از تلاش برای فعال کردن سازمان بهزیستی در حمایت از بیماران اختلالات جنسی خبر داد و در خصوص پیگیری شرایط عمل جراحی این بیماران قول مساعدت داد.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار خود با برخی از هنرمندان، بر فراهم کردن چک‌آپ رایگان هنرمندان تاکید کرد.

هاشمی در خصوص وضعیت نمایش دو مرد در یک اتاق ساخته مسعود رایگان، گفت: از کلیت ماجرا اطلاع دارم و امیدوارم که مشکلات مالی این گروه به زودی برطرف شود.

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =