استاندار زنجان بر ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان استان تاکید کرد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان باید مورد حمایت جدی مدیران استان باشند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین شرکت های دانش بنیان استان در راستای حمایت از آنها وجود ندارد، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت استان، حمایت، رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بوده و ضروری است تا این موضوع، مورد توجه مدیران استان باشد.
وی به اهمیت مصوبات و تصمیم های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از اختیارات بالایی برخوردار است و همه مصوبات آن، لازم الاجرا برای تمامی دستگاه های اجرایی استان می باشد.
استاندار زنجان به وضعیت مصوبات این کارگروه اشاره کرد و یادآور شد: کارگروه بنابر تشخیص اعضای آن و کار کارشناسی انجام شده، از تمامی بخش های اقتصادی، تولیدی، اجتماعی و سایر بخش ها، دفاع و حمایت می کند. همچنین مصوبات نهایی آن، تکلیف اجرایی برای مدیران دارد و نباید توجیهی برای عدم اجرای این مصوبات از سوی مدیران مختلف، ارائه شود.
وی بر اهمیت توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی در جامعه تاکید کرد و گفت: دفاع از سیستم بانکی، بخش تولید، محیط زیست و بخش های مرتبط با سایر مسائل، مورد توجه مدیریت عالی استان قرار دارد و بر حسب تصمیم های اتخاذ شده، نسبت به اجرایی شدن مصوبات، تصمیم‌گیری می شود.
درویش امیری همچنین در خصوص پاسخ به دستگاه های نظارتی در خصوص نحوه انجام مصوبات کارگروه، اظهار کرد: پاسخ به دستگاه های نظارتی در این زمینه، باید مطابق و متناسب با تصمیم های کارگروه انجام شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =