۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰

«خبرجنوب» نوشت: یک مرد افغانی در پرونده قتل همشهریاش در داراب بازداشت شد.

مهرماه امسال گزارش يك قتل در اختيار بازپرس جنايي داراب قرار گرفت.
قرباني جوان افغان بود كه جسدش در بیابانهای اطراف داراب کشف شده بود. بررسيها نشان ميداد كه وي بهعلت اصابت ضربات چاقو به قتل رسيده است. با توجه به حساسیت موضوع ماموران به بررسی موضوع پرداخته و احتمال دادند که وی در مکان دیگری به قتل رسیده و سپس جسدش به آنجا منتقل شده است.
بررسيها نشان ميداد كه قربانی آخرين بار همراه چند نفر از هموطنانش ديده شده بود. ماموران در ادامه متوجه شدند كه مقتول به همراه تعدادی افغانی در خانهاي مجردي در یکی از مناطق داراب زندگي ميكرده است.
با شناسايي اين محل، كارآگاهان راهي آنجا شدند اما خبري از هموطنان وی نبود. موبايل آنها خاموش بود و كسي از آنها خبر نداشت. مأموران همچنين در بازرسي داخل خانه به نحوه چيدمان وسايل مشكوك شدند. بهنظر ميرسيد وسايل به تازگي جابهجا شده است.
بنابراين بررسيها ادامه يافت تا اينكه آثاري از خون در آنجا كشف شد. در ادامه ماموران تحقیقات خود را پیرامون این موضوع متمرکز کرده و توانستند تعدادی از افرادی که با وی زندگی می کردند را دستگیر کنند.
آنها پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند. متهمان در بازجویی ها منکر ارتکاب جنایت شده و مدعی شدند از قتل وی اطلاعی ندارند. متهمان در حالی این ادعا را مطرح کردند که بررسیهای پلیسی حکایت از این داشت که مقتول در مکان دیگری به قتل رسیده و سپس جسدش به محل کشف جسد منتقل شده است.
در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت ماموران به سرنخ هایی رسیده و توانستند یک جوان افغانی را در این جنایت بازداشت کنند. وی پس از دستگیری صراحتا به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل فحاشی وی دست به جنایت زده است. متهم به قتل در این رابطه توضیح داد: مقتول مدام فحاشی می کرد و من از دستش خسته شده بودم. روز حادثه با هم درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رساندم. گفتنی است متهم هم اکنون در بازداشت بسر می برد و تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =