کاربران خبرآنلاین نظر دادند؛ افزایش قیمت بنزین به شرط ارتقای کیفیت خودرو

کاربران خبرآنلاین معتقدند در صورتی که کیفیت خودروها افزایش یابد آن وقت گرانی بنزین معنا پیدا می کند.

این نظر بسیاری از کاربران خبرآنلاین است در پاسخ به سئوالی در خصوص میزان افزایش قیمت بنزین.

 به گزارش خبرآنلاین، پرسش رد خصوص قیمت بنزین باز سر درد و دل قدیمی کاربران در خصوص کیفیت خودرو را باز کرد . بسیاری معتقدند کیفیت خودروها در ایران و مصرف بالای خودروهای ایرانی خود مانعی بر سر راه واقعی شدن قیمت بنزین در ایران تلقی می شود.

 در حالی که برخی کاربران با افزایش قیمت بنزین تحت هر شرایطی مخالفند برخی نیز شرایط خود را برای پذیرش این اتفاق تشریح کرده اند.

 یکی از کاربران در این زمینه گفته است: مصرف بالا به خاطر ماشین های پرمصرف و آلودگی هوا هم به خاطر بنزین بی کیفیت.ولی حل این مشکلات خرج داره و دولت هم اهل خرج کردن برای مردم نیست.دولت فقط دنبال سود خودشه ماشین بی کیفیت و گرون و بنزین گرون بی کیفیت سود داره.
"علی.س" در این خصوص گفته است :" سوال شما مثل این میمونه که به یه اعدامی بگن دوست داری به چه وسیله ای اعدام بشی.یا چقدر دوست داری روی طناب دار معلق بمونی؟بیست دقیقه؟سی دقیقه یا چهل دقیقه؟مشخصا اصلا موضوع مشکل داره.سوالای این چنینی قطعا با پاسخ این چنینی هم مواجه میشه که کیفیت بنزین رو خوب کنید و خودرو ها رو نوسازی کنید و راه ها خوب بشن و هزاران مورد دیگه و اگه این اتفاق بیوفته قیمت فلان خوبه.اما در نهایت هیچ کدوم از این اتفاقات نمیوفته.خودرو همون خودروی داغون با تکنولوژی 40 سال پیشه؛ جاده و خیابان همونه؛ ترافیک همونه؛ هیچ تسهیلاتی هم وجود نداره؛ کیفیت هم هر روز بدتر از دیروز.نهایت قیمت اضافه میشه و طبعا همه اجناس بازم گرون میشه و این دور و تسلسل باطل.قیمت بنزین با این شرایط همین الان هم گرونه و باید حداکثر 500 باشه.

 "م.ر" نیز در این خصوص نوشته است: پس از 1 کیفیت بنزین بهتر بشه 2 خودروها کم مصرف بشه 3 درآمد ما در حد اروپا افزایش پیدا کنه در آن صورت بله.

در این میان مخالفان افزایش قیمت بنزین نیز کم نیستند . مجید در این زمینه گفته است: من با افزایش قیمت بنزین مخالفم بایدهزینه های دولت کم بشه قیمت خودرو هم به قیمت جهانی تنزل پیداکنه

برخی نیز گفته اند بنزین را 5 هزار تومان کنید تا خیالتان راحت شود . طنز گزنده کاربران خبرآنلاین به این دست کامنت ها ختم نشد . یکی از کاربران در این خصوص گفته است: چه خوب پیشنهاد قیمت لیتری 100هزار تومن را دارم ، چرا که نه مگه ما چیمون از خارجیها کمتره عزیزم گل بود به سبزه هم آراسته شد ....

کاربر دیگری نیز تاکید کرده است: نمی شه که دایما قیمت بنزین بشه یه دلار فوب،بعد دلار از ۹۰۰ تومان بشه ۴۲۰۰ تومان،بعد دوباره بنزین بشه ۴۲۰۰ تا بشه یک دلار فوب ،بعد دوباره دلار بره بالا.

 

35223

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    7 0
    به شرط نه بعد از یعنی اول خودرو را ارتقا بدن مصرفش نصف بشه بعدا قیمت رو افزایش بدن نه اینکه همینجوری با شیب ملایم
    • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      2 3
      چشم قربان. اوامری؟
  • مسعود DE ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    3 0
    اگه پراید 30 تومن بالا نرفت شما بیایید هر چی خواستید بگید
  • سهیل A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    1 5
    افزایش قیمت بنزین ربطی به کیفیت ارتقای خودرو ندارد. الان دولت دارد یارانه می دهد به بنزین که نابجاست وباید حذف بشود. قیمت بنزین ازاد وشناور کنترل شده باید باشد مثل همه کشورها ولی ما برخلاف همه دنیا عمل می کنیم
    • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
      3 0
      بنزین در ایران یک حامل انرژی به صرف نیست بلکه مانند دلار یک شاخص قیمتی است. از مقدار افزایش قیمت آن برابر افزایش قیمت در دیگر اقلام و خدمات است.
    • علی EU ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
      0 0
      حقوقت به دلار ؟ یارانه ات هم که دارند حذف میکنند وضعیت مردم که فرقی نکرده هیچ بدتر هم شده. نمیدونم حتما از اون ژن خوبا هستی
  • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    2 0
    افزایش قیمت بنزین؟ جمع کنید بابا . حقوق به ریال خرج به دلار؟
  • فرهاد A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    6 0
    کل درآمددولت ازمالیات وعوارض مختلفی که ازخودرومیگیرد 8 تریلیون تومان است درحالیکه افزایش 1000 تومانی قیمت بنزین سالانه 30 تریلیون درامد ایجاد میکند.درواقع درایران برخلاف همه دنیا سیاست بنزین ارزان خودروی گران پیاده میشود که هم ازلحاظ درامدی به ضرردولت است وهم برخلاف عدالت اجتماعی است که مردم خودرو راسه برابرقیمت جهانی بخرندوازطرفی با ارزان فروشی بنزین باعث هدررفت ثروت ملی الودگی محیط زیست ترافیک وصدها مشکل دیگرشد.
  • یک ایرانی A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    1 0
    بابا تورو خدا بسته... آخه چرا همش خون مردمو می کنید تو شیشه مگه چه گناهی کردند که تو ایران بدنیا اومدند. اگه آمریکا دشمن است: 1مردم خانه می خرند از دم قسط اونم نه با قیمت زیاد 2 مردم ماشین های با کیفیت بسیار عالی با قیمت ارزان می خرند از دم قسط 3از همه مردمش بپرسید از دولتشان راضی اند 90 درصد می گن آره.. آیا تو ایران اینطوریه آقا اصلا شما برو بیرون از هرکی که دلت می خواد گلچین کن بپرس از دولت راضی هستی اگه بسیجی و ... نباشه مردم عادی می گن نه نه نه نه نه نه نه نه نه...