استاندار البرز از مجتمع صنعتی ماموت بازدید کرد

استاندار البرز در سفر به شهرستان ساوجبلاغ با حضور در مجتمع صنعتی ماموت، ( مرکز تولید انواع خودروهای سنگین باری) بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکترمحمدعلی نجفی، صبح سه شنبه در جریان سفر به ساوجبلاغ و حضور در مجتمع صنعتی ماموت، روند فعالیت های این مرکز بزرگ تولیدی و انواع تریلرها و کشنده های سنگین باری در ایران را مورد بازدید قرار داد.
شرکت ماموت برندی معروف و شناخته شده در عرضه داخلی و خارجی در سال 1370و در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع شروع به کار کرد که با گسترش روزافزون و با احداث چندین کارخانه با وسعت بیش از 1 میلیون متر مربع مشغول فعالیت است.
مجتمع صنعتی ماموت در زمینه ساخت اتواع تریلر، کانکس،تولید اتوبوس های بنز، خودروهای آتش نشانی، ماشین کشنده های سنگین باری، انواع اتاقهای یخچالی و حمل بار و ساندویچ پانل شروع به فعالیت تولیدی خود نمود.
این واحد تولیدی پس از گذشت یک دهه از آغاز فعالیت خود با با بهره گیری از مدرنترین تکنولوژی روز اروپا و رعایت مراحل کنترل کیفی پیشرفته، به یکی از واحد های فعال صنعتی کشور در شهرستان ساوجبلاغ تبدیل شده است.
گروه صنعتی شرکت ماموت با به کارگیری بهترین و جدیدترین تکنولوژی ها و بکارگیری نیروی متخصص و آموزش دیده یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه اتاق های پیش ساخته و .. در کشور های اروپایی است. این شرکت در سال های اخیر درصد بالایی از صادرات کشور را در زمینه های مربوط را به خود اختصاص داده است.
این مرکز، نوسازی انواع خوردوهای باری سنگین را نیز در کشور در برنامه کاری خود قرار داده است.
نوسازی خودروهای سنگین سبز با طراحی زیبا و کمترین مصرف سوخت و ایمنی بالا از برنامه های این مجتمع بزرگ تولیدی بشمار می رود.
ماموت امروز یکی از بزرگترین شرکت های تریلر سازی خاورمیانه محسوب می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =