ایرنا نوشت: امسال برای ارائه خدمات بهتر به مردم بیمارستان سبلان اردبیل به دستگاه سنگ شکن برون اندامی مجهز می شود.

دکتر مهدی نیک سیرت گفت: تا پایان امسال بخش سنگ شکن ( ESWL ) بیمارستان سبلان اردبیل با صرف اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: این کار در راستای فراهم کردن امکان تکمیل فرآیندهای درمانی تخصص ارولوژی در بیمارستان سبلان و با انجام پیگیری های لازم در قالب برنامه عملیاتی ابلاغی از سوی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر تامین تجهیزات پزشکی مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان صورت می گیرد.

وی بیان کرد: دستگاه سنگ شکن برون اندامی (ESWL یکی از پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه های سنگ شکن می باشد که اقدامات و تمهیدات لازم برای خرید و نصب آن انجام شده است.
وی ارتقای خدمات ارائه شده به مردم ، افزایش امکانات درمانی بیمارستان سبلان، هم افزایی ظرفیت های حوزه سلامت استان و پوشش نیازهای درمانی بیمه شدگان و مردم ، عدم نیاز مردم به سایر استان ها و کاهش هزینه های درمانی بیماران را از جمله مزیت های نصب این دستگاه عنوان کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل احداث ساختمان درمانگاههای عمومی و تخصصی در محوطه بیمارستان سبلان اردبیل ، پیگیری های لازم برای فراهم کردن امکان ایجاد درمانگاه شماره 2 تامین اجتماعی در اردبیل، تملک زمین مورد نیاز برای احداث درمانگاه در شهر نمین ، تلاش برای رفع بخشی از محدودیت های فضای فیزیکی بیمارستان ارس پارس آباد و شتاب بخشیدن به روند احداث ساختمان جدید شعبه تامین اجتماعی این شهر را از جمله دیگر برنامه های مدیریت درمان در سال جاری دانست.

تامین اجتماعی استان اردبیل دارای 2 بیمارستان در شهرستان های اردبیل و پارس آباد مغان می باشد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =