۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴
بازگشایی مدارس با رویکرد شور و نشاط

فرماندار پلدختر گفت: بازگشایی مدارس برای افزایش انگیزه تحصیل بین دانش آموزان با رویکرد ایجاد شور و نشاط انجام شود.

اسمااسماعیل پور، خبرآنلاین لرستان، نعمت الله دستیاری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر اظهار داشت:آموزش و پرورش زیر بنای فرهنگ تعلیم و تربیت است و ایجاد یک محیط با نشاط برای دانش آموزانی که در آینده سکان و مدیریت امور کشور را به عهده دارند از دغدغه های همه مسوولان است.


وی افزود: آموزش و تربیت کردن دانش آموزانی خلاق ، پرسشگر و متدین کار بسیار سنگینی است و برای این امر مهم نیاز است همه ادارات با آموزش و پرورش همکاری کنند.


وی گفت : رانندگانی که به مسیر آشنا هستند در این جلسه با مشخصات شناسایی و لیستی از آنها تهیه شود تا دانش آموزان در حوزه امنیت مشکل نداشته باشند و شهرداری شستشوی خيابان های منتهي به مدارس را در دستور كار قرار دهد .


فرماندار پلدختراظهار داشت: همه ادارات موظفند در امور مربوط به بازگشایی مدارس همکاری کنند پای کار بیایند و مسئله را جدی بگیرند.


دستیاری افزود: به عنوان پیشنهاد چنانچه در سطح شهرستان سالی یک مدرسه پایلوت قرار گیرد می توان با تقسیم کار مسایل مهم زیبا سازی ، رنگ آمیزی در و دیوار و محیط مدرسه را انجام داد.


وی بر ضرورت شناساندن دستاوردهای هفته دفاع مقدس برای دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: مفاهیم ارزشمندی مانند دفاع مقدس ، ایثار و شهادت که موجب بیمه کردن کشور ما شده را بین دانش آموزان ترویج داد.


دستیاری افزود : همكاري همه ادارات و بحث بازگشايي مدارس بايد جدي گرفته شود زیرا برای بازگشایی همزمان مدارس شهرستان نیازمند همکاری بیشتر ادارات و نهادهای با آموزش و پرورش است.


فرماندار پلدختر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت ارزنده و مغتنمی برای مرور تاریخ جهاد و پایداری ملت ایران است گفت: بحث دفاع مقدس مفاهيم ارزشمندي است و مفاهيم شهادت چون چيزي كه كشور ما را بيمه كرده است بحث شهادت است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید با جدیت از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =