تسنیم نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه جزئیاتی از برگزاری رزمایش سپاه در مرز کردستان را تشریح کرد.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه رزمایش محرم عنوان داشت: مهمترین هدف ما در رزمایش ایجاد هماهنگی و اجرای عملیات ترکیبی رسته‌ها با یکدیگر بوده است که به فضل الهی این امر محقق شد. در رزمایش امنیتی محرم عملیات های ترکیبی با حضور یگان های پهپادی و موشکی و توپخانه و هوانیروز و زرهی با موفقیت انجام شد.
وی افزود: منطقه رزمایش از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب در گذشته بوده که با انجام رزمایش ها و عملیات های مقتدرانه سپاه در آن منطقه از لوث اشرار و ضدانقلاب پاک شد.
سردار پاکپور در پایان با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه مأموریت های قرارگاه‌های عملیاتی سپاه در برقراری امنیت پایدار مناطق مرزی اظهار کرد: قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه از جمله قرارگاه قدس و حمزه سیدالشهداء (ع) به طور دائم و مستمر در حال انجام عملیات، رزمایش و تمرین آمادگی ها می باشند.
اجرای آتش سنگین توپخانه سپاه در مرزهای غربی
مرحله اصلی رزمایش امنیتی محرم دقایقی پیش با رمز مقدس " یا حسین(ع)" با حضور سردار سرتیپ پاسدار شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه نظامی و با اجرای عملیات آتش سنگین توپخانه قرارگاه حمزه سیدالشهداء در منطقه عمومی شمال غرب کشور آغاز شد.
بنابراین گزارش در مرحله اصلی این رزمایش امنیتی که با محوریت قرارگاه حمزه سیدالشهداء برگزار می‌شود یگان‌های پیاده، زرهی، جنگال، هوانیروز و موشکی به تمرین آمادگی‌های دفاعی می‌پردازند.
تک سنگین تکاوران سپاه در ارتفاعات اشنویه
سخنگوی رزمایش امنیتی محرم گفت: در روز نخست رزمایش تک سنگین نیروهای تکاور با پشتیبانی تانک های T۷۲S نیز انجام شد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری سخنگوی رزمایش امنیتی محرم در حاشیه این رزمایش با اشاره به این که مرحله اصلی رزمایش امنیتی محرم با انجام عملیات تک به ارتفاعات کفارستان آغاز شده گفت: در این مرحله از رزمایش آتش سنگین ادوات توپخانه، تک سنگین نیروهای تکاور با پشتیبانی تانک های T72S نیز انجام شد.
هدف از برگزاری این رزمایش ارتقای آمادگی رزمی و تجهیزاتی و تخصصی رزمندگان است. پیام این رزمایش برای دوستان صلح و امنیت و آرامش است و پیام آن برای دشمنان این است که رزمندگان و دلاورمردان با صلابت و اقتدار از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند و اجازه تعدی را به ضدانقلاب نمی دهند.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710682

برچسب‌ها