کمدین «خندوانه» هم به «دریبل» پیوست

نیما شعبان‌نژاد بازیگر و کمدین «خندوانه» به «دریبل» به کارگردانی سعید دشتی پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نيما شعبان‌نژاد، بازيگر و كمدين «خندوانه» كه پيش‌تر در نمايش‌هايی چون «باگانه»، «لابيرنت»، «خشم اژدها»، «چيدمان غلط» و «توضيح واضحات» بازی کرده بود به نمايش «دريبل» به نويسندگى داريوش عليزاده و كارگردانى سعيد دشتی پيوست .

پیش از این نیز نام پريچهر قنبرى، پوريا شكيبايی، صحرا اسدالهى، رايكا ابراهيمى و داريوش عليزاده به عنوان بازیگران این اثر اعلام شده بود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «پیش بردن و عبور دادن خود از کنار دیگران، به آهستگی و با استفاده از مهارت‌های شخصی، برای فرار کردن از شرایط اجباری و رسیدن به اهداف فردی.»

از ديگر عوامل این نمایش می‌توان به مهدی سلسله (تهيه‌كننده)، حنيف سرورى (جانشين تهيه و مجرى طرح)، رها جهانشاهى (دستيار و برنامه‌ريز)، سعيد دشتى (طراح صحنه)، ايمان اسكندرى (طراح لباس و نور)، كارنگ طيارى (گرافيست)، سيدعلى سجادى (ساخت تيزر)، نوشين جعفرى (عكاس) و سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و تبليغات) اشاره كرد .سيدشهاب حسينى نيز به عنوان مشاور پروژه در اين نمايش حضور خواهد داشت.   

«دريبل» به نويسندگى داريوش عليزاده و كارگردانى سعيد دشتى و تهيه‌كنندگى مهدى سلسله  از نيمه مهر در سالن شماره دو تماشاخانه پاليز روى صحنه خواهد رفت.

58242 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =