پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد درپی شکست مفتضحانه داعش

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی پیروزی جبهه مقاومت و شکست مفتضحانه داعش را محضر رهبری عزیز و همه تلاشگران جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم و خانواده‌ها و بازماندگانشان که این روزها شاهد به بار نشستن خون عزیزان خود هستند، تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه استان ، متن کامل پیام حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام به شرح زیر است:


بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمى

بار دیگر خدای متعال نصرت ویژه‌اش را به مجاهدان فی سبیل‌الله عطا نمود و وعده ان تنصرالله ینصرکم در مرئی و منظر مؤمنان قرار گرفت؛ شکست مفتضحانه داعش و رسوائی اربابان مستکبر و طاغوتیان ستمگر پرده‌ای دیگر از چهره عنکبوتی نظام سلطه را کنار زد و به همگان فهماند که وحدت و اعتصام به حبل‌الله از کمترین عِدّه و عُدّه قدرتی می‌سازد که بزرگترین و به هم پیوسته‌ترین قدرتها را هم به رسوائی و شکست خواهد رساند.


این روزها همه ایران اسلامی و عراق و سوریه و همه حزب‌الله و همه هواداران جبهه مقاومت لبخند شادی بر لب داشته و تبریک‌گوی محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی هستند.


ما هم وظیفه می‌دانیم تبریک ویژه محضر رهبری عزیز و محضر همه تلاشگران جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم داشته و بویژه قدردان سردار رشید و مخلص، سرلشگر بسیجی حاج قاسم سلیمانی باشیم و به روح بلند و ملکوتی شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و بویژه شهدای مدافع حرم استانمان درود فرستاده و برای آنها علوّ درجات مسألت نمائیم و به محضر خانواده‌ها و بازماندگانشان که این روزها شاهد به بار نشستن خون عزیزان خود هستند سلام و تحیّت ویژه داشته باشیم.


ایستادگی و مقاومت در برابر فتنه‌های جهانی و در برابر تهدیدها و عربده کشیهای توخالی، تنها راه رسیدن به عزت و کرامت انسانی است.

 

 

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =