حمید درخشان پس از باخت تیمش مقابل پدیده در کنفرانس خبری حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم نفت تهران امروز در ادامه هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به پدیده مشهد باخت تا شرایط بحرانی این تیم ادامه یابد. حمید درخشان پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پدیده گفت: «بازی خوبی بود و تیم ما خیلی خوب بازی کرد. ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. اما در کل شرایط بازی بد نبود و از شاگردانم راضی‌ هستم.»

درخشان در ارتباط با تقویت نفت و جذب بازیکن برای این تیم گفت: «بازیکن داخلی جذب نمی‌کنیم. هیچ تیمی بازیکن خوب خود را در نیم‌فصل آزاد نمی‌کند. اما تلاش ما این است که سه الی چهار بازیکن خوب خارجی جذب کنیم.»

او در واکنش به صحبت‌هایی در خصوص شایعه حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا گفت:« تا به اینجا که کنفدراسیون فوتبال آسیا چیزی را اعلام نکرده است. اما آنها هیچ گاه اشتباه نمی کنند و اگر قرار باشد که ما محروم شویم حتما به ما اطلاع می دهند.»

درخشان ادامه داد:« من از اهالی فوتبال یک سؤال دارم. اگر نفت از آسیا حذف شود چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا این یک افتخار است؟ بهتر است کمی فکر کنیم. آیا حذف نفت افتخار است؟ باید کمک کنیم اگر مشکلی هم وجود دارد برطرف شود تا این تیم در آسیا شرکت کند.»

درخشان در واکنش به این سوال که تیم نفت با این کیفیت آیا می‌تواند در آسیا موفق شود یا خیر؟ گفت: «تیم باید تغییر کند. اگر همینطور باقی بماند که تغییری ایجاد نمی‌شود. اکثر تیم‌ها در نیم‌فصل بازیکن می‌گیرند بهتر می‌شوند. تیم ما دو روز مانده به آغاز مسابقات تشکیل شده و هیچ اردو و تمرینی نداشته است. تا همین جای لیگ هم بازیکنان من شاهکار کردند. آنها نه پولی گرفتند و نه چیزی. هر روز هم که از خواب بلند می‌شوم یک خبر جدید می‌شنوم. یک روز می‌گویند از آسیا حذف شده‌ایم و روز دیگر خبر دیگر. ما شده‌ایم گوشت قربانی و هر کسی می‌آید ضربه‌ای به ما می‌زند. داوری هم که این‌طور شده است. ما غریب افتادیم. این که نشد فوتبال. باید به این تیم کمک کنیم.»

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که بازیکنان نفت چند درصد از مطالبات خود را دریافت کردند، گفت: «تاکنون 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. مالک باشگاه برای پرداخت مابقی مطالبات هم دست نگه داشته است تا مالکیت باشگاه به نامش شود. شما زمانی که خانه‌ای می‌خرید تا به نام‌تان نشود آن را رنگ نمی‌کنید. آیا استقلال و پرسپولیس تاکنون به تعهدات خود عمل کرده‌اند؟ اصلاً ما بی‌‌صاحب، دولت بیاید به ما کمک کند. نه می‌گذارید کسی کار خودش را انجام دهد و نه کمک می‌کنید. ما واقعاً اذیت می‌شویم و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم. اگر نفت از آسیا حذف شود اصلاً برای فوتبال ما خوب نیست. از ما سؤال خواهند کرد شما چطور می‌توانید در یک مملکت یک تیم را راهی مسابقات کنید. امیدوارم همه کمک کنند تا این تیم به لیگ قهرمانان آسیا برود.»

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =