دادستان گرگان: ۱۷۰ نفر در تجمعات اخیر گرگان دستگیر شدند

دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به بازداشت ۱۷۰ نفر در آشوب‌های اخیر شهر گرگان گفت: با برهم زنندگان نظم عمومی و اقدام‌کنندگان علیه امنیت ملی هیچ‌گونه مماشاتی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری  خبرآنلاین ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تجمعات و اغتشاشات اخیر علیه نظام، نظم عمومی و امنیت ملی در شهر گرگان حدود 170 نفر بازداشت شدند که همه این افراد با طی روند قانونی و صدور قرار روانه زندان شدند که تعدادی از آنها با آوردن وثیقه آزاد شدند و تعدادی نیز هنوز در زندان هستند تا به جرم آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: از این تعدادی که دستگیر شدند تعدادی لیدر بودند که قطعا جرم آنها سنگین‌تر بوده و مجازات‌های سنگین‌تری نیز برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

دادستان گرگان خاطرنشان کرد: افرادی که در خیابان اقدام به شعار و تخریب اموال عمومی و دولتی کرده به جرائم آنها به صورت مجزا رسیدگی می‌شود و هیچ‌گونه مماشاتی با بر هم زنندگان نظم عمومی و آسایش مردم در کار نیست و همان‌طور که بارها گفته‌ایم امنیت مردم خط قرمز ماست و هیچ‌گونه مسامحه‌ای با این افراد در دستور کار نیست و به جرم تک تک این افراد رسیدگی می‌شود.

وی خانواده‌ها را به دقت بیشتر در رابطه با رفتار فرزندان توصیه کرد و گفت: پدران و مادران نقش خود را در کنترل و آگاهی بخشیدن به فرزندان ایفا کنند و رفتارهای اجتماعی مثبت و پرهیز از هنجارشکنی را به آنها بیاموزند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =