ایسنا نوشت:رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تا شاخ غول استکبار جهانی از جمله آمریکا، اسراییل و عربستان سعودی شکسته نشود مشکلی از بشریت حل نمی‌شود.

آیت‌الله احمد جنتی طی سخنانی در اختتامیه سومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین و تبریک ایام دفاع مقدس گفت: ما در این دو روز اجلاس، چهار جلسه داشتیم که با حضور اکثریت اعضا برگزار و مسائل خوبی هم در آن مطرح شد.

وی با بیان این‌که ما مهمترین نگرانی‌مان وضعیت فعلی مردم میانمار و یمن و سایر کشورهایی است که گرفتار جنگ شده اند، گفت: معتقدیم تا زمانی که شاخ این غول‌ها شکسته نشود، مشکل بشریت هم حل نمی‌شود و انسان‌ها روی آرامش نخواهد دید.

وی تاکید کرد: گرد جنایت بر چهره این سه کشور نشسته و ما این سه کشور را جنایتکار می‌دانیم که امام راحل هم معتقد بودند که می‌شود این کار را کرد. همان‌طور که ایشان می‌گفتند می‌توان دندانی آمریکا را در دهانش خرد کرد و اگر ما اهداف خود را دنبال کنیم، این کار شدنی است.

رئیس مجلس خبرگان با بیان این‌که «خداوند در قرآن می‌گوید از دشمن نترسید بلکه از من از بترسید»، اظهار داشت: وضعیت یمن، بحرین، میانمار و فلسطین بحرانی است. در آنجا انسان ها را می‌کشند و جنایات صورت گرفته در میانمار نیز دل‌ها را می‌سوزاند و دنیا در برابر این سکوت مسئول است.

وی در پایان با بیان این‌که «ما انزجار خودمان را از این جنایات اعلام می‌کنیم»، افزود: امیدواریم زمان ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) فرا برسد و بشر، عدالت را به چشم خود ببیند که آن روز، روز شادی بشر خواهد بود.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    2 0
    از كي تا به حال عربستان جزو شاخ غول شده ما خبر نداشتيم