۰ نفر
۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

میزان نوشت:

وقتی در 1962 میلادی نخستین فیلم جیمز باند ساخته شد، کمتر کسی تصور می‌کرد ماجراجویی‌های این مامور مخفی انگلیس سال‌ها طول بکشد. اولین جرقه برای اقتباس از داستان جیمز باند در سال ۱۹۵۴ زده شد و تا سالها بعد ادامه یافت. دراین میان چندین بازیگر نقش جیمزباند را در دهه های مختلف برعهده داشتند که از آن جمله می توان به " پیرس برازنان" اشاره کرد.

به نقل از تارنمای فرانسوی " ون مینوت" برازنان که قبل از دانیل گرگ آخرین جیمز باند سینما بوده اعتقاد دارد که جیمزباندهای قبلی دیگر طرفدار ندارند و از مد افتاده اند.

او که در فیلم " مرد نوامبر " به ایفای نقش پرداخته گفت: دیگر زمان جیمز باندهای قدیمی به پایان رسیده و در واقع از مد افتاده اند و دیگر مخاطبان سینما توجهی به آنها ندارند.

برازنان که در جشنواره فیلم " دوویل " شرکت کرده بود به تارنمای " ون مینوت " گفت: قرار بود من فیلم دیگری از سری فیلم های جیمز باند بازی کنم که "دانیل گرک" را به جای من انتخاب کردند که باعث شگفتی من شد و از این ماجرا شوکه شدم.

او گفت: البته الان دیگر برای من دانیل گرک جیمز باند است ولی تمایل زیادی به بازی در فیلم های اکشن دارم. من خودم را یک الکترون رها شده می دانم که می تواند شخصیت های زیادی را بازی کند.

او درباره نقش خودش در فیلم "مرد نوامبر" که یک فیلم اکشن است گفت: من الان 61 سال دارم و کاملا از نظر بدنی وضعیتم خوب است ، شنا می کنم، بازی گلف و بکس را در برنامه روزانه خود دارم ولی جوانانی مثل من خیلی مواقع از کوه عضله بهتر عمل می کنند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =