کنگره شهدای روحانی کردستان برگزار می شود

رئیس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان گفت: اجلاسیه بزرگداشت 50 شهید روحانی استان کردستان 29 آبان ماه در شهر سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ابراهیم حسینی در جلسه کارگروه خبرگزاری‌های ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان، اظهار کرد: امروزه یکی از راهبرد‌های دشمنان بی‌تفاوت کردن جامعه نسبت به روحیه ایثار، از خود گذشتگی، شهادت طلبی و روحیه انقلابی است.
حسینی با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان، یادآور شد: فلسفه وجودی برگزاری کنگره، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوها برای نسل جدید است.
وی خاطرنشان کرد: کنگره شهدای استان کردستان متشکل از 28 کمیته استانی و 10 ستاد شهرستانی بوده و قریب به 50 اجلاسیه پیش کنگره در سطح استان طراحی شده است.
وی افزود: اولین اجلاسیه شهدای روحانی 29 آبان ماه در سنندج برگزار می‌شود، که سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امام جمعه شهر پاوه، رونمایی از دو جلد کتاب و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از بخش‌های این کنگره است.
حسینی بیان کرد: سرگذشت پژوهی برای تمامی شهدای استان کردستان تهیه می‌شود که در این راستا اطلاعات مستند از فرماندهان، همرزمان، خانواده و دوستان در قالب پرسشنامه جمع آوری می‌شود.
رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان در پایان عنوان کرد: انجام فعالیت‌های رسانه‌ای در جامعه اثرگذار بوده که باید در حوزه فعالیت های کنگره نیز از این ظرفیت استفاده شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =