جوانی که مرد 59 ساله کارتن‌خواب را پناه داده بود، او را کشت

رئیس پلیس اگاهی استان همدان گفت: قاتل 32 ساله مرد کارتن خواب را در پارکینگ خانه اش پناه می دهد ولی پس از چند روز به علت سوءظن، وی را به قتل می رساند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا زارعی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: مرد 59 ساله ای که چند روز پیش جسدش در میدان شیرسنگی همدان و داخل گونی سفید کشف شد، در پارکینگ منزل مسکونی به قتل رسیده و سپس جنازه وی به محل فوق انتقال یافته است.

وی اظهار داشت: صبح 21 آبان ماه سال جاری پس از تماس مردمی با کلانتری 15 و گزارش مشاهده جسدی در میدان شیر سنگی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ زارعی ادامه داد: پس از حضور عوامل پلیس در محل، مامورین متوجه جسد خونین مردی در گونی سفید می شوند که ساعتی از قتل وی گذشته بود.


رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، ابعاد این قتل را مورد بررسی قرار دادند که پس از یک هفته تلاش شبانه روزی تیم ویژه قتل پلیس آگاهی، مشخص شد که این فرد کارتن خواب در مکان دیگری به قتل رسیده و مقتول جسد را به منطقه شیر سنگی منتقل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: چندی پیش مرد 32 ساله ای برای در امان ماندن مرد 59 ساله کارتن خواب از گزند سرما وی را در پارکینگ خانه خود پناه می دهد ولی این جوان در ادامه به علت سوء ظن به این پیرمرد، با کوبیدن ضربات سنگ بر سر مقتول، او را به قتل می رساند.

سرهنگ زارعی در آخر گفت: پس از بررسی ابعاد مختلف این پرونده، عوامل پلیس آگاهی در یک اقدام ضربتی قاتل را شناسایی و دستگیر کردند که قاتل نیز به علت وجود مدارک و مستندات دقیق، به قتل پیرمرد اعتراف کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =