تعامل با ضابطان قضایی اهرم پیشگیری از سرقت تاسیسات و تجهیزات شبکه های توزیع برق

در نشست هم اندیشی دفتر حراست و امور محرمانه توزیع برق استان زنجان و مدیریت توزیع برق ایجرود با حضور فرماندهی نیروی انتظامی کلانتری11 و رئیس پلیس آگاهی شهرستان ایجرود راهکارهای تعامل فی مابین در حوزه پیشگیری از سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه های توزیع برق بررسی شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ابدالي مدير دفتر حراست و امور محرمانه اين شركت  گفت : نيروي انتظامي هميشه و در همه حال بويژه در صيانت از بيت المال و تاسيسات شبكه هاي توزيع برق يار و همراه اين شركت بوده و هستند .

وي افزود: نقطه ي تشابه فعاليت هاي نيروي انتظامي با صنعت برق در حفظ آرامش و امنيت درجامعه است ، شركت توزيع برق با تامين برق و روشنايي در مناطق مختلف باعث ايجاد آسايش و راحتي مي شود و پرسنل نيروي انتظامي در حوزه ي عملكردي خود با حفظ و صيانت از شبكه هاي برق بويژه در حوزه برخورد با سرقت و استفاده غيرمجاز از انشعاب هاي برق در تداوم وپايداري اين نعمت بزرگ سهيم هستند.

وي تصريح كرد : با احداث و اجراي برخي پروژه هاي فني از جمله كابلي كردن شبكه هاي توزيع برق مي توان به ميزان قابل توجهي از سرقت برق جلوگيري كرد .

در ادامه ، طرفين به بررسي راهكارهاي تعامل دوجانبه در كاهش جرايم سرقت از تجهيزات شبكه هاي توزيع برق و استفاده از انشعاب برق هاي غيرمجاز پرداختند و مقرر شد با اجراي پروژه هاي فني ومهندسي در شبكه ها و نيز پياده سازي اهرم هاي بازدارنده از سوي ضابطين قضايي به ميزان قابل توجهي از آسيب به بيت المال جلوگيري گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =