مطالبات مجمع جوانان استان اردبیل در حضور وزیر ورزش وجوانان مطرح شد

سخنگوی مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان اردبیل گفت: طی جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان مطالبات مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان اردبیل مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهزاد تقی زاده اظهار داشت: مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان اردبیل به منظور حمایت از ایده و طرح های جوانان خلاق نشست های تخصصی با کارشناسان دستگاه های مختلف برگزار می کند.

وی افزود: به همین منظور و برای شناسایی ظرفیت ها و توانایی های استان اردبیل در بخش های مختلف نشستی با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم که در این جلسه مطالبات مجمع جوانان اردبیل با وزیر ورزش و جوانان در میان گذاشته شد.

سخنگوی مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان اردبیل با اشاره به ظرفیتهای گردشگری استان اردبیل گفت: یکی از مطالبات مجمع جوانان استان اردبیل از وزیر ورزش و جوانان اختصاص بودجه لازم جهت برگزاری فستیوال فراملی گردشگری و تبدیل اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشور بود که امیدواریم با نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان بودجه لازم برای عملی شدن این طرح تخصیص یابد.

تقی زاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به این موضوع و در راستای تقویت گردشگری استان اردبیل یکی دیگر از مطالبات مجمع جوانان استان اردبیل در دیدار با وزیر ورزش و جوانان میزبانی اردبیل برای دوران ماه عسل جوانان کشور بود که این موضوع نیز می تواند در تقویت و شناساندن ظرفیت های گردشگری استان اردبیل تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: علاوه بر مطالبات مجمع جوانان استان اردبیل در حوزه گردشگری، تکمیل تالار گفتگو و خانه وزنه برداری اردبیل، قرار گرفتن اعضای سازمان های مردم نهاد تحت پوشش بیمه و گذراندن دوران خدمت سربازی اعضای سازمان های مردم نهاد در استانها به صورت امریه از دیگر مطالبات اعضای مجمع جوانان استان اردبیل در دیدار با وزیر ورزش و جوانان بود.

تقی زاده گفت: امیدواریم که مطالبات به حق مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان اردبیل با مساعدت وزیر ورزش و جوانان و سایر مسولین مرتبط عملی شده و گامی مثبت در توسعه و پیشرفت استان برداشته شود.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =