سرما رسید اما ضرورتی برای تعطیلی در مدارس وجود ندارد

به دلیل برودت هوا ؛ امروز فعالیت مدارس شهرهای ازنا ، الیگودرز و نورآباد با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: تعطیلی بی رویه مدارس فی نفسه آسیب زاست و باید تلاش همگان فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت آموزشی مدارس و رفع موانع و مشکلات پیش رو باشد.

علی قربانی تاکید کرد: برنامه مدارس بر اساس تقویم آموزشی سالانه تنظیم شده و تعطیلی های غیر منتظره می تواند بر کیفیت آموزش مطلوب در مدارس تاثیر منفی بگذارد، لذا انتظار می رود تعطیلی یا تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس آخرین گزینه پیشنهادی مناطق و شهرستانها باشد.

قربانی در ادامه بر این نکته تاکید کرد: طبق مصوبه شورای عالی مدیریت بحران استان ، تنها مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس در سراسر استان روابط عمومی آموزش و پرورش استان است و هیچ نهاد یا دستگاه دیگری بدون هماهنگی با این اداره کل مجاز به اعلام تعطیلی یا تاخیر در فعالیت مدارس نیست.

 روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه بی نظمی هیچ منطقه یا شهرستانی مجاز به صدور اطلاعیه در این خصوص نیست و اطلاعیه های روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ملاک عمل مدیران خواهد بود.

وی در پایان به استعلام از اداره کل هواشناسی در خصوص میزان آلاینده های گردو غباری اشاره کرد و افزود : بر اساس پیش بینی هواشناسی میزان آلاینده ها فردا ناپایدار خواهد بود و از میزان آلاینده ها به شدت کاسته خواهد شد و ضرورتی هم برای تعطیلی مدارس در هیچ جای استان وجود ندارد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =