در ۲۳شهریور، گمانه‌زنی‌هایی که درباره استانداران آینده کشور مطرح است از سایر مطالب پربازدیدتر بود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر درباره این بود که وساطت فرمانده نیروی زمینی ارتش یک نفر را از اعدام نجات داد. در این سرویس مشخص شد گزینه‌های مطرح برای استانداری تهران چه کسانی هستند. همچنین پاسخ جهانگیری به آنها که می‌گویند چرا نگران شادی مردمید برای مخاطبان خواندنی بود.

در سرویس اقتصاد، پربازدیدترین خبر حکایت از آن داشت که رقم دقیق سود سهام عدالت مشخص شد. همچنین کشف دروغ های تازه دولت احمدی نژاد در بزرگ‌نمایی آمارهای مسکن مهر  هم خواندنی بود. گزارشی پربازدیدی هم درباره دام سودهای وسوسه‌برانگیز توانست نگاه ها را به خود جلب کند.

در خبر پربازدید سرویس فرهنگی اعلام شد داعشی‌ها به «پایتخت» رسیدند. یک بازیگر فیلم‌های اکشن هم به منتقدانش در نقل قول پربازدیدی گفت: لعنتی‌ها من ۶۵ سالم است! در این سرویس سخنان نوستالژیک لیلا حاتمی و علی مصفا در نمایش دوباره «لیلا» هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس اجتماعی و در خبر پربازدیدی اعلام شد پلیس لباس‌های زاپ‌دار شیراز را جمع آوری کرده است. در این سرویس و در خبر پربازدیدی اعلام شد قند شاید گاهی مضر باشد اما برای سلامت مغز ضروری است! گزارشی درباره مصائب یک کوچ اجباری پس از آبگیری سد کارون ۳ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل، خبر پربازدیدی حکایت از آن داشت که کاروان داعش بالاخره به دیر الزور رسید. همچنین واکنش ایران به بیانیه پایانی اجلاس وزرای‌خارجه اتحادیه عرب هم پربازدید بود. در این سرویس کره‌شمالی هم در خبر پربازدیدی اعلام کرد: آمریکا و ژاپن را به تلی از خاکستر و تاریکی تبدیل می‌کنیم!

در سرویس طنز هم متلک جالب ایران خودرو به شرکت بنز پربازدید بود.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =