«خبرجنوب» نوشت: تا 15 مهرماه هیچ ارگانی اجازه حفاری در سطح شهر شیراز را ندارد.

معاون اجرايي شهرداري شيراز با بيان اين مطلب گفت: امسال با توجه به تقارن زمان بازگشايي مدارس با آغاز محرم، ستاد استقبال از مهر ماه شهرداري به نام ستاد مهر حسيني نام گذاري شده است كه طي اين مدت برنامه هاي متنوعي براي خدمات دهي بهتر به شهروندان و دانش آموزان در نظر گرفته ايم.
رمضان اميني اظهار داشت: يكي از موارد حساس در ابتداي مهر ماه حمل و نقل دانش آموزان است كه امسال نيز براي ساماندهي سرويس هاي مدارس علاوه بر اتوبوس هاي فعلي تعدادي اتوبوس از ناوگان پشتيباني اتوبوسراني در 10 روز اول مهر ماه به كمك ناوگان اتوبوسراني مي آيد كه از آن ها بيشتر در نقاط پر تراكم استفاده خواهيم كرد، همچنين به منظور ترويج فرهنگ استفاده از وسايط نقليه عمومي در 3 روز اول آغاز مدارس هزينه مترو در شيراز رايگان اعلام شده است.
وي اضافه كرد: همچنين به منظور جلوگيري از بروز خطرات و مشكلات احتمالي براي دانش آموزان از 15 شهريور تا 15 مهر ماه هيچ گونه مجوز حفاري براي دستگاه ها صادر نمي شود و از سوي ديگر مقرر شده بود كه تمامي حفاري هاي سطح شهر تا 25 شهريور ترميم و ساماندهي شود.
اميني با اشاره به ترميم آسفالت معابر، ايمن سازي اطراف پروژه هاي عمراني در دست اجرا و نوسازي و بهسازي تابلوهاي راهنمايي و ايستگاه هاي تاكسي و اتوبوس براي استقبال از سال تحصيلي جديد در شيراز به عنوان بخش ديگری از فعاليت هاي شهرداري شيراز ادامه داد: به منظور آمادگي بيشتر شهر براي آغاز فصل مدارس بيش از 6 هزار نيروي اجرايي شهرداري شيراز طي اين مدت به خدمات دهي در اين حوزه از جمله پاكسازي، شست و شو، رسيدگي به فضاي سبز و ايمن سازي اطراف و درون مدارس مشغولند و از 20 شهريور تاكنون به 490 آموزشگاه شهر شيراز خدمات رساني شده است.
اميني ادامه داد: يكي از فعاليت هاي ما طي اين مدت بازديد تيم هاي ايمني و آتش نشاني از تمامي مدارس سطح شهر و شناسايي مواردي كه امنيت دانش آموزان را تهديد مي كند و اعلام اين نواقص به مسئولين آموزش و پرورش براي ايمن سازي است.
وي گفت: يكي ديگر از فعاليت های ما در خصوص فرهنگسازي، گوشزد به دكه هاي مطبوعاتي براي انجام كارهاي فرهنگي و به ويژه جمع آوري مواد دخاني بود، در اين مدت جمع آوري متكديان سطح شهر نيز تشديد خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =