آمادگی استان زنجان برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان در پیام مشترکی آمادگی کامل زنجان جهت ارائه کمک و امدادرسانی به مردم حادثه دیده و اعزام نیروهای امدادی به این مناطق را اعلام کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ حجت الاسلام علی خاتمی و اسدالله درویش امیری در پیام مشترکی، آسیب دیدن جمعی از هموطنان در حادثه زلزله شب گذشته در استان های غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه را موجب تاسف دانسته و ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان این مناطق، آمادگی کامل استان زنجان جهت امدادرسانی به مردم حادثه دیده و نیروهای امدادی در این مناطق را اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله مناطق غرب کشور، آمادگی کامل استان زنجان جهت ارائه کمک و امدادرسانی به مردم حادثه دیده و اعزام نیروهای امدادی در این مناطق را اعلام کردند.

این پیام می فزاید: وقوع زمین لرزه شامگاه یکشنبه و جانباختن و آسیب دیدن شمار زیادی از هم وطنان عزیز در استان های غرب کشور به خصوص استان کرمانشاه بر اثر این حادثه غم‌بار، موجب تاسف و تاثر گردید.

در این پیام عنوان شده است: ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان جانباختگان و تمامی آسیب دیدگان این واقعه دلخراش، برای عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان و حادثه دیدگان، صبر جمیل و التیام و آرامش مسئلت می نماییم.

خاتمی و اسدالله درویش امیری در این پیام مشترکی عنوان کردند: استان زنجان نیز آمادگی کامل خود را برای اعزام نیروهای امدادی و تخصصی و کمک رسانی به مناطق و استان های غرب کشور اعلام می دارد؛ امید است با همت و مجاهدت نیروهای پرتلاش امدادی و مدیریت بحران، از بروز خسارات بیشتر در این مناطق جلوگیری شود و با انجام اقدامات پیشگیرانه مناسب در سراسر کشور از ویرانی و خرابی های احتمالی در بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =