مربی ازبکستان: بازی با ایران سرنوشت‌ساز است/ سعی می‌کنیم از اشتباهات آن‌ها بهره ببریم

مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت که بازی با ایران مهم و سرنوشت‌ساز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ویکتور جلیل‌اف در نشست خبری پیش از بازی ایران - ازبکستان، اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید این بازی، بازی بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای ما و ایران است و نتیجه آن هم در سرنوشت صعود هر دو تیم تأثیربه‌سزایی دارد.

وی در ادامه افزود: بازی ایران - ازبکستان یک بازی بسیار سخت و مشکل است. ایران در بازی رفت و در تاشکند موفق شد به پیروزی برسد. ما هم آمدیم اینجا نتیجه را جبران کنیم، مانند دو باری که در تهران ایران را شکست دادیم. فاصله امتیاز ما با کره زیاد نیست و به صعود امیدواریم.

مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در خصوص اینکه ایران بدون گل خورده بهترین خط دفاعی دنیا را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه داشته و چگونه می‌خواهند دروازه تیم کی‌روش را باز کنند، گفت: ما می‌دانیم ایران تیم بسیار خوب و قدرتمند بوده و از نظر دفاعی مستحکم است، اما هر بازی نظم و ساختار خودش را دارد. ما می‌دانیم تیم ایران بدون اشتباه بازی می‌کند، اما ما سعی می‌کنیم از غفلت‌ها و اشتباهات این تیم بهره لازم را ببریم.

جلیل‌اف همچنین خاطر نشان کرد: در بازی با قطر هم دروازه‌بان آنها اشتباه کرد که ما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. در بازی با ایران باید سعی می‌کنیم زمانی که آنها در ضدحملات هستند ما از قدرت خودمان استفاده کنیم. تیم ما هم قدرت هجومی بالایی دارد و ایران هم شکل هجومی خودش را دارد. ما سعی می‌کنیم با استفاده از این قدرت مقابل ایران به برتری برسیم. تیم ایران دیگر مانند گذشته متکی به بازیکنانی چون علی دایی، خداداد عزیزی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و کریم باقری نیست و آنها یک تیم هستند. ما به قدرت آنها واقف هستیم.

جلیل‌اف در واکنش به این مسئله که جپاروف گفته بود برتری ازبکستان در تهران مقابل ایران در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به آنها این قدرت را می‌دهد که بازهم به پیروزی در تهران فکر کنند و آیا این مسئله باعث غرورشان نمی‌شود، گفت: هر بازیکنی نظر خودش را دارد. ما به نظرها احترام می‌گذاریم و باید بگویم ما به دنبال برد هستیم و متکی به بازیکن هم نیستیم، چون خودمان را یک تیم می‌دانیم. می‌دانیم ایران تیم زیرک و باهوشی است و باید مراقب آنها باشیم تا به پیروزی برسیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =