۰ نفر
۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵

مجتبی جباری در اردوی تیم استقلال در ارمنستان با تورم پا مواجه شده و چند روزی است در تمرینات تاکتیکی آبی پوشان پا به توپ نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز چند روزی نیست که مجتبی جباری به استقلال اضافه شده و حضور این بازیکن شور و هیجان خاصی را به هواداران استقلال منتقل کرده اما واقعیت قضیه این است که این بازیکن شاید در این فصل زیاد نتواند به آبی پوشان کمک کند.
جباری که بلافاصله بعد از امضای قرارداد با استقلال با این تیم به ارمنستان رفت در روز سوم اردو در بازی درون تیمی آبی پوشان که روز چهارشنبه انجام شد بازی کرد و اتفاقا عملکرد او چشم مربیان استقلال را هم گرفت و کادر فنی حسابی از این بازیکن تعریف و تمجید کردند اما نکته تلخ ماجرا این بود که بعد از پایان بازی زانوی این بازیکن دچار تورم شدید شد تا جایی که جباری از آن روز به بعد در هیچ کدام از تمرینات تاکتیکی استقلال حضور ندارد. این بازیکن تنها در دو سه روز ابتدایی تمرینات استقلال در ارمنستان کار با توپ کرد و از آن روز به بعد به خاطر تورم شدید نتوانست با تیم تمرین کند.
جالب این جا است که با توجه به عدم حضور نمایندگان رسانه‌ها در تمرینات آبی پوشان این موضوع مخفی ماند اما تصاویری که عکاس سایت باشگاه استقلال در این چند روز منتشر کرده کاملا نشان می‌دهد جباری اصلا نتوانسته با تیمش تمرین کند و فقط در تمرینات وزنه حضور دارد.
جباری البته در محل تمرینات استقلال به هنگام برنامه‌های تاکتیکی حاضر اما تنها یک نظاره‌گر است و حتی وقتی روز گذشته افشارزاده در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد وی نزد مدیرعامل سابق استقلال رفت و با وی خوش و بش کرد ولی باز هم در برنامه‌های تاکیتیکی تیمش حضور نداشت.
باید دید تورم پای مجتبی جباری که از چهارشنبه شب ایجاد شده چه زمانی بهبود پیدا خواهد کرد و آیا این بازیکن می‌تواند زیر فشار تمرینات سنگین استقلال دوام بیاورد یا خیر.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =