سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات در کمیسیون خبر داد و گفت: بعد از طرح سوالات نمایندگان محترم و پاسخگویی وزیر پیشنهادی، به نظر آقای جهرمی باتوجه به سوابق فنی و اجرایی که داشته این قابلیت را دارد تا به عنوان وزیر ارتباطات به گسترش حوزه ICT در کشور کمک کند.

به گزارش خبرآنلاین،سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور وزیر پیشنهادی ارتباطات در جلسه دیروز (سه شنبه) کمیسیون صنایع مجلس خبر داد و گفت: آقای جهرمی جوان ترین وزیر بعد از انقلاب است که به مجلس معرفی شده است و دیروز با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سوالات نمایندگان محترم به صورت شفاف پاسخ دادند.
وی با اشاره به ضرورت جوانگرایی در کشور، افزود: اگر ما بحث جوانگرایی را مطرح می کنیم باید پذیرش جوان کردن حوزه های مختلف را داشته باشیم.


نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که عمدتا صنعت ICT یک صنعت جوانی است و مخاطبان آن را عمدتا جوانان تشکیل می دهند لذا این دو ویژگی باید تلفیق شوند تا یک وزیر جوان را موفق جلوه دهند و بنابراین نباید نسبت به این موضوع محتاط عمل کنیم.


باستانی با بیان اینکه ارزیابی کلی ما این است که گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات، توان وقابلیت حضور در جایگاه وزیر در این وزارتخانه را دارد، تصریح کرد: آقای جهرمی باتوجه به توان فنی و سوابق فنی و زیرساختی درخشانی که در حوزه ICT دارند و نگاهی که به حوزه ایجاد شغل در بخش ICT، تشکیل هاب منطقه ای در ایران و همچنین سوابق اجرایی مختلفی که در بحث افزایش شاخص های کیفی و کمی اینترنت و پهنای باند دارند مشخص است که می توانند در جایگاه وزارت ارتباطات نیز آنرا با گسترش بیشتری دنبال کنند چراکه کسی که کاری را انجام می دهد معلوم است که به آن نیز اعتقاد دارد.


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: جمع بندی من این است که جهرمی می تواند یک وزیر موفق و جوانی باشد که حتما پشتیبانی مجلس و بقیه نهادها را برای گسترش ICT را لازم دارد تا مردم بتوانند بهتر از این حوزه استفاده کنند.
این مقام مسوول با اشاره به اینکه در چهار سال آینده یک تحول بسیار جدی را در حوزه ICT در زندگی مردم خواهیم داشت، تصریح کرد: با ایجاد شهر الکترونیک و هوشمند و همچنین ورود به کسب و کارهای جدید در حوزه ICT باید به اطمینان خاطر و قلبی را از نظر امنیت اجتماعی و شغلی که لازم است تا فرد سرمایه گذاری کند را برای ورود مردم به این عرصه را بدهیم.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =